تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816503924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه و کلان نگری باید مهمترین رکن انتخاب مسوولان در دستگاه ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجربه و کلان نگری باید مهمترین رکن انتخاب مسوولان در دستگاه ها باشد مراغه - ایرنا - امام جمعه مراغه گفت: تجربه، کلان نگری و تخصص گرایی باید مهمترین رکن انتخاب مسوولان در دستگاه ها باشد.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مسوولیت در اسلام و جمهوری اسلامی بزرگترین فرصت برای خدمت به مردم و اسلام است.
وی اظهارکرد: با توجه آموزه های اسلامی، مدیران ارشد باید مسوولان رده پایین خود را از میان افراد شایسته که دارای توانمندی، تجربه، تخصص، حجب و حیا و تقوا باشد، انتخاب کنند تا خدمت به مردم به نحو شایسته ای انجام شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اصالت خانوادگی افراد نیز در انتخاب مسوولان باید مورد نظر قرار گیرد، چرا که این ویژگی در مسوولیت پذیری و انجام وظایف افراد و مدیران قابل تاثیر است.
حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: مدیران نباید در جوان گرایی و تجربه گرایی سمت ها، افراط و تفریط کنند چرا که تجربه و تخصص هر دو در کنار هم کارساز و موثر است.
وی گفت: مدیران و مسوولان اداره ها باید در تمام کارها، عدالت و انصاف را رعایت کرده و با خدمت به مردم، خود را بیشتر به خدا نزدیک کنند.
امام جمعه مراغه خواستار توجه جدی مسوولان به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی شد و ادامه داد: سیاست های ابلاغی رهبری در این خصوص مهمترین پیش نیاز برای جدایی اقتصاد ایران از وابستگی به درآمدهای نفتی است.
حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه برای مدیران و مسوولان بوده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: پیگیری برنامه ها و طرح های نیمه تمام این شهرستان به عنوان مطالبه اصلی مردم از مهمترین اهداف این فرمانداری در سال جاری است.
ظفر محمدی افزود: مسوولان اداره ها نیز باید توانایی های خود را در جذب اعتبارات و سرعت دهی در اتمام رساندن این طرح ها نشان دهند تا موجبات خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم کنند.
وی اظهار کرد: پیگیری اجرای آزاد راه مراغه - هشترود، منطقه ویژه اقتصادی، بیمارستان ابن سینا، اتمام طرح خیابان جام جم و ادامه اجرای کانال های پایاب سد علویان از مهمترین طرح های مورد پیگیری از سوی فرمانداری است.
فرماندار مراغه ادامه داد: با پیگیری مسوولان این شهرستان هم اکنون برای اجرای مرحله اول آزاد راه مراغه - هشترود 900 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و 100 میلیارد ریال از آن به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز شده است.
محمدی بااشاره به اینکه برای تکمیل بیمارستان ابن سینای این شهرستان 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: در آیند نزدیک مجوز منطقه ویژه اقتصادی مراغه نیز اخذ می شود.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: در اجرای این قانون دولت مصمم است زمینه های خدمت به مردم و توسعه کشور را فراهم کند و انتظار می رود مردم نیز در این راستا با دولت همکاری بیشتری انجام دهند.
محمدی یادآوری کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می کند با وحدت مسوولان و در نظر گرفتن تمام جوانب اجرای این قانون، مشکلی در این خصوص گریبانگیر مردم نشود.
در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی، مدیر آموزش و پرورش و مدیر آب و فاضلاب روستایی مراغه گزارشی از عملکرد و مشکلات نهادهای مربوطه خود ارایه کردند.
7483/590/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن