تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند بعضی اصلاحات ساختاری و رفتاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو کمیسیون انرژی در مجلس: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند بعضی اصلاحات ساختاری و رفتاری است تهران – ایرنا - عضو کمیسیون انژری در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند بعضی اصلاحات ساختاری و رفتاری است و اصلاح رفتار مدیران اجرایی از صدر تا ذیل، از خان منشی و آسایشی به رفتاری بسیجی و جهادی، نکته ای است که باید مد نظر قرار گیرد.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، احمد سجادی در نطق میان دستور خود امروز (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: مبارزه با رانت خواری و اصلاح رفتارهای رفاقتی و رابطه ای در بانک ها و دستگاه های اجرایی به رفتاری مردمی و ضابطه مند و همچنین اصلاح ساختار بانکداری سودجویانه به بانکداری اسلامی بدون ربا و اصلاح رفتار رقابتی بانک ها به حمایت از اقتصاد از دیگر نکاتی است که باید در اجرای اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده فریمان در مجلس ادامه داد: اعتماد و اتکا به سرمایه و پول ملی با مشارکت مردم به جای امیدهای کاذب به دلارهای خارجی، پیوند علم و تجربه برای تبدیل کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی، تأسیس سازمان خودکفایی صنعت نفت و علاقه مندی و اعتماد وزارت نفت به تولید تجهیزات داخلی و عواملی دیگر می تواند انتظارات رهبر معظم انقلاب و مردم را از اجرای اقتصاد مقاومتی برآورده کند.
وی در ادامه به قطعنامه پارلمان اروپا اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد رفتارهای نابخردانه و مداخله جویانه پارلمان اروپا و سناتورهای آمریکایی برگشته از فتنه ها و جنگ های افغانستان، فلسطین، سوریه و عراق هستیم.
سجادی افزود: شاید اختلافات سلیقه ای مسوولان ایران اسلامی و یا لبخندهای دیپلماسی و یا اشارات فتنه گران داخلی و خارج نشین، پارلمان ساده لوح اروپا و سناتورهای مغرور آمریکایی را به این رفتار نسنجیده و وهم انگیز سوق داده است.
نماینده مردم فریمان در مجلس یادآور شد: آنها که خود قاتلان بشریت و ناقضان حقوق بشر هستند و به خیال واهی، خود را وارثان حقوق بشر می دانند، باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی استقرار یافته بر مبانی دین مبین اسلام که دین رحمت، فترت، آزادی و برادری است ؛ مستحکم و مقاوم در برابر توطئه های شیطان پرستان ایستاده و خواهد ایستاد.
وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف اشاره کرد و از مسئولان خواستار رسیدگی به حل آنها شد.
سیام**1058 **1418
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن