تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح فقرزدایی با رویکرد اجتماع محور در گیلان به اجرا درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح فقرزدایی با رویکرد اجتماع محور در گیلان به اجرا درآمد خبرگزاری پانا: معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از آغاز اجرای طرح فقرزدایی با رویکرد اجتماع محور در این استان خبر داد .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 13:40



به گزارش خبرگزاری پانا،سید مهدی خدمت بین دانا گفت: در زمان حاضر این طرح به صورت پایلوت در پنج محله فقیر شهرستان تالش به اجرا درآمده است .

وی اظهار داشت : محلات فقیر در اجرای طرح فقرزدایی با رویکرد اجتماع محور در شهرستان تالش با هماهنگی ستاد بهزیستی مجری طرح و کلینیک های مربوطه شناسایی شده است .

وی خاطر نشان کرد : توانمندسازی افراد محلات به منظور کاهش فقر از طریق روش های مشارکتی و بر اساس تدوین و اجرای برنامه های مداخله ای از اهداف اجرای این طرح است .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان تصریح کرد : در اجرای این طرح گروه هایی در هر محله تشکیل و برای رفع مشکلات و نیازهای افراد نیازمند محلات اقدام می کنند .

وی با بیان این که اعتبارات در نظر گرفته شده در این طرح از سوی وزارت رفاه تامین شده ، یادآور شد : دفتر توانمندسازی زنان بهزیستی متولی اجرای این طرح در استان است .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان تصریح کرد : این طرح ملی در صورت موفقیت در سایر شهرستان های گیلان نیز اجرا می شود .

طرح ملی فقرزدایی با رویکرد اجتماع محور در 19 استان کشور در حال اجرا است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن