تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید نماینده مجلس بر حفظ چرخه غنی سازی هسته ای در داخل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید نماینده مجلس بر حفظ چرخه غنی سازی هسته ای در داخل کشور تهران - ایرنا - نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار اصلی نمایندگان ازد ولت و تیم مذاکره کننده هسته ای حفظ چرخه غنی سازی هسته ای در داخل کشور است.


«عباس پاپی زاده» در نطق میان دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ابراز امیدواری کرد تیم مذاکره کننده هسته ای با پایمردی و مقاومت، بار سنگین امانتی را که نتیجه به خون غلطیدن دانشمندان هسته ای است به مقصد برساند.
این نماینده مجلس تاکید کرد که موفقیت در این راه بدون توجه به نصایح داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر نیست.
پاپی زاده همچنین گفت: دیدارهای مشکوک نماینده اتحادیه اروپا با محکومان فتنه، نشان دهده نقش اساسی سران اروپا و آمریکا در فتنه 88 است.
وی افزود: آمریکا و غرب بار ها نشان داده اند به تسلیم کنندگان وفا نمی کنند و چون تاریخ مصرف همکاری کنندگان با آنان به پایان می رسد، به آسانی آنها را به دور می افکنند و کسانی که دل به وعده های خیالی آمریکا سپرده اند، منفور ملت و تاریخ خواهند بود.
این نماینده مجلس در ادامه به نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: امروز همه صاحب نظران و دلسوزان انقلاب در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی متفق القولند.
پاپی زاده تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی، راهبرد بلند مدت پیش شرط ایران اسامی است که تحقق و پویایی همه ظرفیت های داخلی اقتصاد را در پی خواهد داشت.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین گفت: استان خوزستان و شهرستان دزفول به عنوان زرخیزترین استان کشور علاوه بر برخورداری از منابع سرشار انرژی، بستر مناسبی به لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به خصوص طرح های عظیم کشاورزی است.
وی افزود: دزفول قطب کشاورزی شناخته شده ای در کشور است و صدها هزار تن محصول تولید کرده و در تامین امنیت غذایی کشور نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
این نماینده مجلس در عین حال گفت: متاسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی و دیررسانی محصول به بازار و وجود واسطه های متعدد محصول کشاورزان با قیمت بسیار پایین به فروش می رسد و موجب زیان کشاورزان می شود.
پاپی زاده با بیان این که واردات بی موقع در زمان برداشت سالانه محصولات کشاورزی زیان فراوانی به کشاورزان تحمیل می کند، گفت: مدیریت یک شبه بازار با ابزار واردات خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی با گرامیداشت روز زن اظهار داشت: مسوولان باید مشکلات زنان را در عرصه های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی رفع کنند و تدبیر لازم را برای بیمه زنان خانه دار و بی سرپرست داشته باشند.
این نماینده مجلس بر توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای زنان و ایجاد زمینه مناسب اشتغال و کسب کار در شان و منزلت زنان ایرانی تاکید کرد.
نماینده مردم دزفول در مجلس در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و اظهار داشت: دزفول سمبل مقاومت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی است و شایسته است برای توسعه فرهنگ مقاومت در سطح ملی، مسوولان در پاسداشت 4 خرداد و روز دزفول مقاوم نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
پاپی زاده افزود: وجود آمار و ارقام ارایه شده و گزارش های امیدوار کننده مسوولان شهرستان دزفول و استان خوزستان آنچه از توسعه در جغرافیای دزفول مشاهده می شود، شایسته این مردم بزرگوار نیست.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تاکید کرد: همه انتظار دارند دزفول در سطح استان و کشور از شهرستان های پیشرفته و مرفه کشور باشد اما آمار رسمی خلاف این انتظار را نشان می دهد و فاصله دزفول از متوسط توسعه استان و کشور نشان گر کم کاری جدی مسوولان و توسعه و پیشرفت دزفول است.
وی یادآور شد: برای نمونه طبق آمار اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان شهرستان دزفول در شاخص مربوط به حوزه راه در بین 23 شهرستان استان خوزستان رتبه 21 را دارد که وضعیت بسیار نامناسبی برای این شهرستان است.
پاپی زاده در ادامه با برشمردن مشکلات مردم این حوزه از جمله محرومیت مردم شهرستان دزفول از خدمات شهری، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و نیز مشکلات روستاهای دزفول گفت: متوسط برخورداری روستاهای دزفول از آب آشامیدنی، برق، جاده و دیگر امکانات کمتر از متوسط کشوری است.
سیام**2025 ** 1418
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن