تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلب رضایت عمومی در حوزه تامین نان باید دغدغه مسوولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جلب رضایت عمومی در حوزه تامین نان باید دغدغه مسوولان باشد تویسرکان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: جلب رضایت عموم مردم به عنوان یکی از مهمترین شاخص های تنظیم بازار باید همواره دغدغه مسولان دستگاه های اجرایی مرتبط باشد.


به گزارش ایرنا سید ˈمهرداد موسویˈ روز چهارشنبه در شورای آرد و نان تویسرکان افزود: نحوه عملکرد مسوولان در زمینه تامین نان برای عموم مردم یکی از مهمترین معیارهای سنجش توان مدیریتی آنها به شمار می رود.
وی بیان داشت: این اصل که نان به عنوان قوت غالب مردم باید همیشه در دسترس باشد نباید توسط مسوولان امر هرگز به فراموشی سپرده شود.
موسوی با بیان اینکه هدف مجموعه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه تامین نان در تویسرکان فراهم آوری نان مورد نیاز مردم بدون اسراف و هدر رفت ذخیره گندم کشور است متذکر شد: به دنبال جذب سهمیه آرد بیشتر از نیاز خود نیستیم زیرا موجب اتلاف منابع این بخش می شود.
وی تاکید کرد: همه نانوایی های تویسرکان باید از سهمیه مناسب آرد برخوردار باشند و عموم مردم برای دسترسی به نان با کیفیت با هیچ مشکلی روبه رو نباشند.
موسوی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی و دستگاه های ذی صلاح نیز باید بدون ذره ای اغماض و چشم پوشی با متخلفین حوزه تامین نان عمومی به شدت برخورد کنند.
وی ادامه داد: بررسی صلاحیت اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی فعالان در نانوایی ها، رصد دقیق مسائل بهداشتی و مدیریت ارائه آرد سهمیه ای باید با جدیت در این بخش اعمال شود.
موسوی تصریح کرد: جلب رضایت و حفظ سلانت عمومی مردم در این حوزه از همه چیز مهمتر است.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان نیز گفت: از تاریخ اول اسفندماه سال گذشته تا 25 فروردین ماه سال جاری تعداد 965 مورد بازرسی از نانوایی ها توسط این اداره به عمل آمده و 15 مورد تخلف به ارزش ریالی جریمه های نقدی برابر با سه میلیون و 330 هزار ریال ثبت شده است.
رضا سلیمانی افزود: مهمترین مشکل حوزه تامین نان شهرستان در حال حاضر کمبود سهمیه آرد اختصاصی از استان است که موجب بروز مشکلاتی در نانوایی ها و خانه پز های روستایی شده است.
وی متذکر شد: بر اساس سرانه مصرف هشت کیلوگرم آرد برای هر نفر، میزان سهمیه اعطایی به شهرستان تویسرکان با توجه به جمعیت آن کاهش قابل توجهی دارد.
مسوول نمایندگی شرکت غله تویسرکان نیز گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت می تواند تغییرات در سهمیه های آرد نانوایی ها را از طریق آدرس الکترونیکی دنبال کند.
عزیز علی حسینی افزود: سهمیه آرد اختصاص داده شده به شهرستان تویسرکان در اردیبهشت ماه سال جاری با میزان دقیق خود فاصله چندانی ندارد و باید دلایل کمبود آرد شهرستان را در جاهای دیگر مورد بررسی قرار داد.
7531/576
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن