تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کویت و عربستان رابطه مخفی با اسرائیل علیه ایران را رد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کویت و عربستان رابطه مخفی با اسرائیل علیه ایران را رد کردند

کویت و عربستان رابطه مخفی با اسرائیل علیه ایران را رد کردند
کویت و عربستان سعودی با تکذیب سخنان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هر گونه روابط و تماس پنهان با اسرائیل را رد کردند.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از روزنامه «تایمز اسرائیل»، عربستان سعودی و کویت ادعای «آویگدور لیبرمن»،‌ وزیر خارجه اسرائیل مبنی بر اینکه تل‌آویو در حال تقویت روابط خود با دولت‌های حاشیه خلیج فارس است، را رد کردند.

بر اساس این گزارش،‌ لیبرمن دوشنبه در گفت‌وگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» مدعی شده بود عربستان سعودی و کویت، دو کشور از کشورهای عربی هستند که به‌رغم فقدان روابط دیپلماتیک با اسرائیل، بی‌سروصدا با این رژیم در تماس هستند. با این حال، هر دو کشور این ادعا را نادرست خواندند و آن را رد کردند.

یک دیپلمات کویتی به خبرگزاری دولتی کویت گفت:‌ این ادعاها بی‌اساس هستند. هیچ دیدار و روابط رسمی و غیررسمی مخفی یا علنی وجود ندارد. این منبع وزارت خارجه کویت افزود: کویت آخرین کشوری خواهد بود که روابط خود با اسرائیل را عادی سازی می‌کند.

به نوشته هاآرتص، یک سخنگو در ریاض نیز گفت: در هیچ سطحی، هیچ روابط یا مذاکراتی با اسرائیل در حال انجام نیست.

لیبرمن مدعی شده بود، تل‌آویو با کشورهای مسلمان میانه‌رو در تماس است تا یک جبهه واحدی را علیه تهدید ایران هماهنگ سازد. تماس‌ها و مذاکراتی برقرار است. ما به نقطه‌ای نزدیک شده‌ایم که ظرف یکسال یا ۱۸ ماه آینده دیگر مخفی باقی نخواهد ماند.

به گزارش فارس، بر اساس این گزارش، ریاض گزارش‌های مربوط به همکاری با اسرائیل علیه ایران را در گذشته نیز تکذیب کرده است. پیشتر روزنامه ساندی تایمز در گزارشی مدعی شده بود عربستان در حمله نظامی علیه ایران، از اسرائیل حمایت خواهد کرد.

با این حال، باور این است که اسرائیل با تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در تعامل است اما این کشورها مواظب هستند که چنین موضوعی را علنی نپذیرند تا اوضاع را آشفته نسازند.






1393/1/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن