تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812510262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با فرهنگ و اقتصاد دولتي به جايي نميرسيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۵۳ق.ظ)
استاندار گيلان: با فرهنگ و اقتصاد دولتي به جايي نميرسيم نجفي گفت: حضور هنرمندان در عرصه هاي فرهنگي و هنري و انديشه هاي بلند اين قشر در رفع مشکلات و تنگناهاي جامعه تاثيرگذار است.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي استاندار گيلان در نشست صميمي با جمعي از هنرمندان و پژوهشگران تئاتر وسينما، موسيقي، ادبيات، تاريخ، عکاسي و هنرهاي تجسمي گفت: توليد آثار فرهنگي و هنري فاخر، از بروز ناهنجاري ها جلوگيري و اخلاق مدني را در جامعه تقويت مي کند.
استاندار گيلان با بيان اينکه هنرمندان بايد از امنيت فرهنگي و فکري کامل برخوردار باشند ، اظهار داشت: خود را ملزم مي دانم در بخش هاي مختلف فرهنگي و هنري گام هاي اساسي برداريم بخاطر اينکه با فرهنگ واقتصاد دولتي به جايي نمي رسيم.
نجفي به تاکيدات مکرر رئيس جمهور به گسترش فرهنگ وارتقاي آن در جامعه اشاره کرد وبا بهرگيري از فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در زمينه لزوم تقويت استقلال فرهنگي گفت: رهبري مي فرمايند فرهنگ مثل هواست چراکه راه درمان مشکلات اقتصادي بازگشت به فرهنگ اصيل اسلامي ـ ايراني است و اقتصاد سالم وپويا از فرهنگ بالنده سرچشمه ميگيرد.
نماينده عالي دولت در گيلان با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي ازانديشه وفرهنگ بومي ريشه مي گيرد افزود: سالهاي سال از بومي سازي فرهنگي وحشت کرديم درحاليکه اگر ميخواهيم در دنيا حرفي براي گفتن داشته باشيم بايد با تکيه بر توانمنديهاي خود در فرهنگ واقتصاد جهان ايده هاي نو داشته باشيم.
وي با تاکيد بر رفع تنگ نظريها خاطرنشان کرد: وقتي فرزندان اين سرزمين نتوانند قهرمانان خود را در ميان محصولات فرهنگي وطني و خودي ببينند ناچار به دنبال قهرمانان آن سوي آبها خواهند بود.
نجفي با اشاره به تاريخ کهن و قديم مردم گيلان گفت: به عنوان مثال اگر شما به جام مارليک توجه کنيد به خوبي ميتوانيد تلفيق هنرمندانه و زيباي فرهنگ و اقتصاد را مشاهده کنيد و چنين مواردي در گيلان که زيبايي اقتصاد وفرهنگ را يکجا داشته باشد فراوان است.
استاندار گيلان به مسائل ومشکلات استان نيز اشاره کرد و اظهارداشت: حضور هنرمندان در عرصه هاي فرهنگي و هنري و انديشه هاي بلند اين قشر دررفع مشکلات و تنگناها تاثيرگذار است.
نجفي با تأکيد براينکه رفع مشکلات گيلان در افزايش آرامش استان بسيار تأثيرگذار است گفت: شرايط اقتصادي گيلان مطلوب نيست و بايد تلاش کنيم که فضاي اميدي که پس از انتخابات ايجاد شده است کم فروغ نشود.
وي انجام کارهاي بنيادين و حمايت از بخش خصوصي را از اولويت هاي مهم کاري خود اعلام کرد و افزود: بخش خصوصي در سرمايه گذاري استان اگر تقويت نشود قطعا در کارها موفق نخواهيم بود چرا که در نظامي که تأکيد رهبري معظم انقلاب و رياست جمهور بر مردم محوري است بايد نقش مردم و بخش خصوصي را در امور تقويت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن