تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802443086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه اجرايي «اقتصاد و فرهنگ» در ايران خودرو تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۱۶ب.ظ)
کارگروه اجرايي «اقتصاد و فرهنگ» در ايران خودرو تشکيل شد گروه صنعتي ايران خودرو با توجه به نقشي که در عرصه توليد ملي برعهده دارد، در راستاي تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کارگروهي براي اجرايي کردن اين مهم را تشکيل داد.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشم يکه زارع مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، با اشاره به نام گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي گفت: معظم له براي هرسال شعاري راهبردي انتخاب فرمودند که اين عناوين نشان از ضرورت ها و اولويت هاي کشور در آن سال است.
وي افزود:‌ نام گذاري امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي با تکيه بر آرمان ها و اصول انقلاب اسلامي ايران و در تداوم رويکرد ها و نگاه جامع معظم له در هدايت امور جامعه ارزيابي مي شود.
يکه زارع تاکيد کرد: طي سال گذشته حماسه سياسي با مشارکت گسترده مردمي و عزم مسوولانه نهادهاي تصميم گير تحقق يافت که اميدواريم درسال جاري خلق حماسه اقتصادي با عزم ملي و مديريت جهادي صورت پذيرد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو بيان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي جز در سايه اجراي سياست هاي ابلاغي معظم له و توجه به آن چه در سال جاري اقتصاد و فرهنگ باعزم ملي و مديريت جهادي ناميده شده، امکان پذير نخواهد بود.
وي تصريح کرد: گروه صنعتي ايران خودرو تلاش براي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي را برخود تکليف مي داند و براين باور است نصب العين قراردادن رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي تواند گامي بلند در تحقق عزت و سربلندي مردم ايران باشد.
يکه زارع تاکيد کرد: خانواده بزرگ گروه صنعتي ايران خودرو در مسير استقرار اقتصاد مقاومتي مستظهر به تلاش جهادي و مديريت مدبرانه فرزندان اين ملت و وظيفه ما ارائه خدمات صادقانه و محصول با کيفيت است و تمام تلاش و اهتمام خود را در اين مسير به کار خواهيم بست.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو اظهارکرد: سازمان ها و نهاد هاي تصميم گير به ويژه بخش هاي حمايت گر توليد ضمن برنامه ريزي منسجم به منظور پشتيباني از صنايع داخلي براي ارتقا و شکوفايي آن ما را در تحقق برنامه هاي استراتژيک خود ياري رسان باشند.
يکه زارع گفت: اميدوارم ملت بزرگوار و فهيم ايران اسلامي نيز اعتماد و حمايت هاي خود را از فرزندان عرصه توليد و صنعت کشور همچون گذشته دريغ نکنند تا بتوانيم در سايه توجه و اعتماد ايشان در راستاي توسعه محصولات جديد اقدام کنيم.
وي توليد خودرو با نشان ايراني و توسعه صادرات را گامي برنامه ريزي شده در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي دانست و اظهار اميدواري کرد که گروه صنعتي ايران خودرو بتواند با توسعه صادرات از ارزنفتي بي نياز شود.
يکه زارع در پايان با اشاره به اين که خودکفايي ارزي از طريق صادرات محصولات ايران خودرو يکي از راهکارهاي اجرايي اين گروه براي تحقق اقتصاد مقاومتي در اين گروه صنعتي بوده است، خاطرنشان کرد: هدف از تشکيل کارگروه اقتصاد و فرهنگ در ايران خودرو نيز، تبيين راهکارهاي اجرايي عملياتي در گروه صنعتي ايران خودرو در اين راستا بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن