تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه شکارچی غیرمجاز در پارک ملی گلستان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه شکارچی غیرمجاز در پارک ملی گلستان دستگیر شدند گرگان - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، از دستگیری سه متخلف شکار در منطقه ˈکویلرˈ توسط مأموران یگان حفاظت پارک ملی گلستان خبر داد.


ˈاحمد دباغیانˈ روز چهارشنبه گفت: این افراد که از روستاییان حاشیه پارک ملی گلستان هستند و دو دستگاه موتورسیکلت خود را در میان شاخ و برگ درختان مخفی کرده بودند، توسط مأموران یگان حفاظت پارک که در کمین افراد متخلف هستند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: از متخلفان دو دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه اسلحه دولول مجاز، وسائل استتار، کوله پشتی و ... ضبط شد و پرونده تخلف از سوی مراجع قضائی در حال پیگیری است.
وی در ادامه گفت: یک چوپان غیرمجاز نیز در پارک ملی گلستان دستگیر و دام هایش به خارج از محدوده پارک هدایت شد.
دباغیان افزود: نیروهای یگان حفاظت پارک ملی گلستان حین گشت و کنترل شبانه روزی موفق به دستگیری و معرفی وی به مراجع قضائی شدند.
وی اضافه کرد: 95 رأس گوسفند و بز نیز که در حال تعلیف در منطقه ممنوعه ˈدره گشادˈ بود پس از اقدامات اولیه، از حوزه استحفاظی پارک ملی، خارج شد.
وی از عموم مردم طبیعت دوست استان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی شامل شکار و صید غیرمجاز، قطع اشجار، آتش سوزی، آلودگی و تخریب محیط زیست، اخبار و اطلاعات خود را به واحدهای محیط زیست در استان و شهرستان ها و یا با شماره تلفن 1540 یا 2 - 5524461 - 0171 اطلاع دهند.
بر اساس آمار، طی سه ماهه چهارم سال گذشته، 135 متخلف زیست محیطی در استان گلستان دستگیر و 95 پرونده تخلف تشکیل شد.
پارک ملی گلستان یا جنگل گلستان منطقه حفاظت شده ای در شرق استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی است.
پارک گلستان، قدیمی ترین پارک ملی ثبت شده در کشور و پناهگاهی کم نظیر برای حیات وحش است که ۱۳۵۰ گونه گیاهی و ۳۰۲ گونه جانوری، از جمله نیمی از گونه های پستانداران ایران را در حدود ۹۰۰ کیلومترمربع وسعت خود جای داده است.
602
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن