تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803283906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه استان اردبیل اردبیل - ایرنا - ساختمان کانون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان اردبیل افتتاح شد.


به گزارش روز سه شنبه دادگستری اردبیل ، رییس کل دادگستری استان در آیین افتتاح این ساختمان گفت: نظر کارشناسی بخشی از قضاوت است و قضات در مواقع لزوم نظر کارشناسی را ملاک صدور احکام خود قرار می دهند و این امر مسوولیت کار و حساسیت کار کارشناسان را دو چندان می کند.
حجت الاسلام محمدعلی قاصدی به کارشناسان توصیه کرد با در نظر گرفتن رسالت خطیر خود برای ارائه نظریات صحیح و محکمه پسند از روش های نوین علمی و دقیق استفاده نمایند.
وی افزود: کارشناسان باید همواره مشغول تحقیق و مطالعه در حوزه فعالیت خود بوده و از نظریات مشورتی در مواقع نیاز برای ارائه نظریات کارشناسی درست استفاده کنند.
وی اظهار کرد: ارائه نظریات کارشناسی دقیق و بدون سهل انگاری کمک شایانی به احقاق حق کرده و سو موجب کسب اعتماد عمومی مردم و کسب رضای خدای متعال می شود.
محسن مهین فر رییس هیات مدیره کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان نیز در این آیین از اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال ریال برای خرید و تجهیز این ساختمان خبر داد.

بارش باران به هوای نیر لطافت بهاری بخشید
***************************************************
به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، بارش باران که از ساعت ها پیش در این شهرستان آغاز شده سبب خوشحالی و سر زندگی کشاورزان منطقه شد.
افزایش بارش باران در روزهای اخیر با توجه به کاهش نزولات آسمانی در زمستان تا حدودی نگرانی ها از بابت خشکسالی را مرتفع کرده و بهاری سرسبز و سالی نیکو و پربرکت را نوید می دهد.

ریشه کنی بی سوادی نمادی از اهداف اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی است
***********************************************************
نیر - مدیر آموزش و پرورش نیر گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده تلاش برای ریشه کنی بی سوادی در جامعه باید جنبه عملی بگیرد.
عین الله یوسفی سادات روز سه شنبه در جلسه کارگروه طرح با سواد کردن اولیای بی سواد دانش آموزان نیر افزود: هدف از این طرح به صفر رساندن بی سوادی در بین اولیای دانش آموزان تا پایان سال 93 از طریق تقویت نقش و مسوولیت مدیر مدرسه است.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و امکانات مدرسه و بهره گیری مطلوب از نقش دانش آموزان در شناسایی و جذب و آموزش اولیا تاکید کرد.
وی از اعضای این کارگروه خواست با استفاده بهتر از تجهیزات و امکانات و جلب و جذب همراهی خانواده ها به اجرای صحیح طرح کمک کرده و با بهره گیری از نیروی انسانی و تسهیل در شناسایی اولیای بی سواد و کم سواد دانش آموزان و پالایش آنها با استفاده از ظرفیت مدارس در این طرح تلاش ویژه داشته باشند.

درآمد گمرکات استان اردبیل یک هزار و 356 میلیارد ریال اعلام شد
*****************************************************
بیله سوار - مدیرکل گمرکات استان اردبیل مجموع درآمد گمرکات استان در سال گذشته را یک هزار و 356 میلیارد و 932 میلیون ریال ذکر کرد.
علی اصغر عباس زاده روز سه شنبه در جلسه بررسی درآمد گمرکات استان در بیله سوار افزود: سهم در آمد گمرک بیله سوار از این مجموع 13 میلیارد و 610 میلیون ریال است که نسبت به سال ماقبل آن 46 درصد افزایش یافته است.


بیش از دو میلیارد ریال برای بهسازی سه روستا در بیله سوار تخصیص یافت
************************************************************
بیله سوار - فرماندار بیله سوار گفت: امسال برای بهسازی سه روستا دو میلیارد و 300 میلیون ریال تخصیص یافته است.
رسول زیبانژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تلاش برای ساماندهی معابر شهری بیله سوار خبر داد.

اساس و پایه هر کشوری آموزش و پرورش است
*************************************************
اردبیل- فرما ندار اردبیل گفت: اساس و پایه هر کشوری آموزش و پرورش و تربیت انسانهای فرهیخته و دلسوز برای جامعه میباشد.
جواد زنجانی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل در سال جدید از زحمات و تلاشهای آموزش و پرورش در سال گذشته ، خصوصاً در اسکان مسافران نوروزی که به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته تقدیر نمود و گفت: شأن و جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان باید جایگاه و مرتبه بالاتری در جامعه باشد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهادت استاد مطهری و هفته معلم از برنامه های متنوع درخصوص گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم خبر داد و افزود : یادواره شهدای فرهنگی همزمان با هفته معلم در 12 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
زنجانی همچنین بر اجرای طرح های ابتکاری و استفاده از نظرات دانش آموزان و معلمان خاص در برنامه ریزی های مختلف آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت : با استفاده از این ظرفیت ها می توان به جایگاه خوبی در رشتـــه های مختلف و قبولی کنکور دست یافت .
فرماندار اردبیل خواستار مشارکت همه دستگاههای اجرایی در برنامه های هفته معلم شد و خاطر نشان کرد : باید جایگاه علمی و شأن آموزش و پرورش به هر نحو ممکن تقویت شود.
او بیان کرد: همه دستگاههای مسئوول باید در حد توان خود آموزش و پرورش را یاری نمایند و این نباشد که معلمان برای گرامیداشت روز خودشان مراسم برگزار کنند بایستی سایر دستگاهها و ارگانهای غیر آموزشی در تکریم شأن و جایگاه واقعی معلمان ایفای وظیفه کنند .
وی همچنین از تعمیر و تجهیز مدارس با اولویت بندی ها و ضروریات خبر داد و گفت : در تعمیر و تجهیز مدارس مناطق محروم و روستاها باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و فرمانداری مسئله سلامت و بهداشت مدارس روستایی و احیاء شعار بهترین مدرسه نزدیکترین مدرسه است را به جد دنبال خواهد نمود .

فرماندار گرمی بر نقش آفرینی فرهنگیان در تبیین اقتصاد مقاومتی تاکید کرد
*********************************************************************
گرمی -فرماندار گرمی مغان گفت: فرهنگیان باید در میدان اقتصاد مقاومتی نقش خود را ایفا کنند.
محمود علایی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمی افزود: اقتصاد مقاومتی محور شعار و نام سال جاری است و برای تحقق سیاست های کلان آن باید آموزش و پرورش وارد میدان شود.
وی موفقیت های دانش آموزان گرمی در المپیاد علمی را نشانه رشد علمی و آموزشی این شهرستان دانست و بر مناسب سازی فضاهای آموزشی مطابق با شان دانش آموزان تاکید کرد.
وی همچنین از کلنگ زنی یک باب مدرسه در گرمی توسط خیرین مدرسه ساز در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش ایرنا ، بخشعلی کامرانی مدیر آموزش و پرورش گرمی هم در این جلسه کسب رتبه
برتر کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس و قبولی هفت دانش آموز در مرحله اول المپیاد علمی را به فرهنگیان و مسوولان گرمی تبریک گفت.
وی همچنین از همکاری و تلاش اعضای شورای آموزش و پرورش گرمی در تحقق اهداف عالی این شورا قدردانی کرد.

کمیته امداد اردبیل به خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش 5 میلیارد ریال کمک کرد
***********************************************************************
اردبیل- مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در سال گذشته، برا رفع مشکلات مالی خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش بیش از 5 میلیارد و 313 میلیون ریال مساعدت شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، جلیل قدیمی درگفت وگو با خبرنگاران افزود: این مبلغ مساعدت در اختیار 2 هزار و 349 خانوار از اقشار مستضعف شهرستان اردبیل قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خانواده های تحت پوشش خود به نیازمندان واقعی جامعه نیز مساعدت می کند گفت: در طول این مدت یک میلیارد و 787 میلیون ریال به صورت موردس وتأمین بخشس از هزینه ها به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
قدیمی با اشاره به اهداف این نهاد برای کمک به رفع محرومیت در کشور افزود 562 میلیون و 820 هزار ریال نیز از بابت کمک هزینه های درمانی و ازدواج به این خانواده ها مساعدت شده است.
این مسئول با اشاره به سیاستهای کلی کمیته امداد در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند عنوان کرد: در این راستا طی سال 92 برای اشتغال و توانمندسازی یک هزار و 44 خانواده ی غیر تحت حمایت نیز بالغ بر 61 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانکی پرداخت شده است.
وی افزود: علاوه بر این مبلغ 16 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی برای خانواده های نیازمند پرداخت شده است.
7124/1234/7116/7118/594/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن