تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815628457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدالت اجتماعی نتیجه انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: عدالت اجتماعی نتیجه انصراف افراد متمکن از دریافت یارانه خواهد بود ساوه- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: برقراری عدالت اجتماعی، تقویت معیشت افراد نیازمند و اقتصاد نتیجه انصراف افراد متمکن از ثبت نام برای دریافت یارانه خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر سه شنبه در جلسه هم اندیشی مشکلات بخش نوبران ساوه افزود: افراد متمکن با صرف نظر از دریافت یارانه می توانند به پویایی بخش اقتصاد و افزایش تولید کمک کنند.
وی با اشاره به نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به مسائل روز و تنگناهای موجود شعار هر سال را انتخاب می کنند که این نشان از درایت معظم له دارد.
وی بیان کرد: عزم و همکاری میان مردم و مسوولان و مدیریت جهادگونه در برنامه ریزی برای انجام امور مختلف می تواند وضعیت اقتصاد و فرهنگ در جامعه را بهبود بخشد.
مقیمی گفت: با صرفه جویی و مصرف بهینه در منابع و انرژی می توانیم وضعیت اقتصاد را متحول کنیم.
وی، نیروی انسانی را موتور محرکه اقتصاد جامعه دانست و گفت: ایران اسلامی از نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد برخوردار است که می تواند با بهره گیری از آنها چرخ اقتصاد را با شتاب بیشتری به حرکت درآورد.
استاندار استان مرکزی افزود: غفلت از نیروی انسانی جدای از بازماندن چرخ های اقتصاد، در گرایش آنها به انواع آسیب های اجتماعی نیز موثر است.
وی صیانت از سرمایه گذاری های انجام شده، حفظ اشتغال موجود، ایجاد زمینه برای اشتغال پایدار و شتاب بخشی در ارائه مجوز برای واحدهای تولیدی و صنعتی را در توسعه و رونق اقتصاد موثر عنوان کرد.
مقیمی گفت: فرمانداران این استان باید تامین امنیت، ساماندهی اشتغال و افزایش درآمد مردم و ارتقای فرهنگ جامعه را در راس امور خود قرار داده و بیش از پیش به آن توجه کنند.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز گفت: رسیدگی به روستای زلزله زده سنگک از توابع بخش نوبران باید در راس برنامه های مسوولان مربوطه باشد.
ˈمحمد بهاروندˈ افزود: نبود برخی از ادارات و نهادها در این بخش مشکلاتی را ایجاد کرده که باید سعی شود نمایندگی آنها در این بخش راه اندازی شود.
بخشدار بخش نوبران ساوه در این جلسه گفت: رشد مهاجرت مردم این منطقه بالا است و مهم ترین دلیل آن نیز نبود فرصت شغلی است.
ˈمحمد حسین عاشوریˈ با اشاره به مستعد بودن اراضی کشاورزی برای تولید انواع محصول افزود: بیشتر زمین های این منطقه فاقد سند هستند و به آنها تسهیلات بانکی برای کسب و کار تخصیص داده نمی شود.
وی، تعریض نشدن جاده قدیم نوبران، نامناسب بودن ورودی و خروجی شهر غرق آباد و نداشتن راه روستایی مناسب و گاز رسانی را از مهم ترین مشکلات بخش نوبران ساوه عنوان کرد.
وی، با اشاره به وجود 28 کارگاه صنعتی در نوبران ساوه اظهار کرد: از این تعداد 15 کارگاه بدلیل فرسودگی دستگاه های خط تولید فعال نیستند.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید ˈحسن صدقیˈ و ˈعیسی دادخواهˈ و بازدید از یک واحد تولیدی مواد شیمیایی از دیگر برنامه های سفر استاندار استان مرکزی به ساوه بود.
بخش نوبران در فاصله 55 کیلومتری شهر ساوه واقع شده است.ک/2
7337/686
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن