تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالان رسانه ها افسران جبهه فرهنگی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع): فعالان رسانه ها افسران جبهه فرهنگی هستند کرج-ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عرصه رسانه را یک جبهه فرهنگی دانست و گفت: فعالان رسانه ها به عنوان افسران جبهه فرهنگی بایستی برای پیروزی بر دشمن تلاش کنند.


سردار ˈبهرام حسینی مطلقˈ روز سه شنبه درحاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکز البرزافزود: اصحاب رسانه با تقویت جبهه رسانه ای، باید پیام ناب و زلال جمهوری اسلامی ایران را به گوش تشنگان جهان برسانند.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری و فلسفه این نامگذاری اظهارکرد: موضوعات اقتصادی را رهبرانقلاب چندین سال است که بیان می فرمایند و مشخص است که در این عرصه عقب ماندگی هایی وجود دارد.
حسینی مطلق گفت: این امر نشان می دهد با کار معمولی و اداری عادی مشکلات و مسایل اقتصادی قابل حل نیست و بطور حتم نیاز به عزم ملی دارد و این عزم ملی را باید مسوولان و دست اندرکاران و شخصیت های اثرگذار فرهنگی ایجاد کنند.
وی بیان کرد: تمام اقشار مردم بایستی برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی به میدان بیایند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به موضوع فرهنگ دراین نامگذاری اشاره کرد و ادامه داد: همانطور که در تعبیر زیبای مقام معظم رهبری آمده، فرهنگ مثل تنفس هوای پاک است، غنی و اصیل است و اجازه ندهیم این فرهنگ اصیل به مثابه آن هوای پاک، آلوده شود و ما را به مسیرهای دیگری ببرد و این فضای پاک فرهنگی را به تمامی عرصه ها ساری و جاری نماییم وبر داشته های خودمان تاکید کنیم.
وی گفت : دربیانات امسال مقام معظم رهبری بر سه نکته اساسی برای پیشرفت کشورتاکید شد که معظم له، اقتصاد، فرهنگ و علم و دانش را با مدیریت جهادی پیوند دادند زیرا در تمام عرصه ها باید با فناوری و علم و دانش همراه با مدیریت جهادی ورود کنیم.
سردار حسینی مطلق افزود : خوشبختانه در 35 ساله گذشته یک عرصه موفق پشت سرگذاشتیم و هرجا کم آوردیم از موفقیت های آن عاریت گرفتیم وآن دوران درخشان دفاع مقدس است ، مردم کارهای ناشدنی زیاد و فوق تصور در آن دوران انجام دادند.
وی اظهارکرد: درسال دوم جنگ تحمیلی، دست امام از همه چیزهمچون مسوولان مخلص که به شهادت رسیدند، کوتاه شد و بعضی از مسوولان مثل بنی صدر متواری و فراری شدند و امام یکه و تنها به پشتوانه مردم و بسیج و نیروهای مسلح سال دوم جنگ را پایه ریزی کردند و با یک مدیریت جهادی توانستیم هشت سال جنگ را اداره کنیم.
وی گفت: امروز هم به همان روحیه به اقتضای زمان نیاز داریم.
این فرمانده افزود: سپاه و بسیج بارها اعلام آمادگی کرده و از دولت هم انتظار می رود مقدمات لازم را برای ورود بسیج به عرصه اقتصاد مقاومتی آماده کنند تا از ظرفیت بی نهایتی که در بسیج نهفته است، استفاده بهینه شود بطوریکه در دو سه سال گذشته به اندازه امکانات و ابزار موجود در عرصه های مختلف وارد شدیم اما امسال باید این حضور را گسترش و وسعت بدهیم.
سردار حسینی مطلق حضور در عرصه های مختلف مقاومتی به ویژه بخش کشاورزی و عرصه هایی که در استان البرز قابلیت توسعه و رشد وجود دارد را از جمله این عرصه ها برشمرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از بخشهای مختلف ایرنا بازدید و با نحوه فعالیت خبرنگاران، دبیران و عکاسان این مرکز آشنا شد.
ˈعلی شریفیˈ رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرزدراین بازدید فعالیت های این رسانه را در بخش های مختلف تشریح کرد.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن