تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آدم سه پا تا آدمخوار پاکستانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از آدم سه پا تا آدمخوار پاکستانی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۶ فروردین ۱۳۹۳.ماشین عروسی عجیب/متفاوت ترین چادر در دنیا/کفش عجیب مسیریاب/رهبر انقلاب در ۱۸ سالگی/مردی که سه پا داشت/آدمخوار پاکستانی/عجیب ترین آب گرم جهان/ پرواز نخستین هواپیمای خورشیدی. ماشین عروسی عجیب

ماشین عروسی عجیب

 داماد ۲۴ ساله گناباد که خود راننده جرثقیل بخش خصوصی است، گفت، این طرح عروس خانم بود و خانواده های ایشان و من با آن موافقت کردند تا بجای خودروهای گرانقیمت از این خودرو استفاده شود. وی افزود: به نظر می رسد که این طرح موفقیت آمیز بوده چون بسیاری از مردم و مهمانان برای تماشای ماشین عروس که عجیب نیز بود، آمده بودند. خودروی جرثقیل که با روبان های الوان تزیین شده و حامل عروس و داماد بود توسط تعدادی از خوروهای سواری همراهی شد. وی همچنین هدف از این اقدام را متفاوت بودن از دیگر مراسم، صرفه جویی درهزینه ها و ثبت خاطره جالب و ماندگار در ذهن ها عنوان کرد.
بیشتر...

متفاوت ترین چادر در جهان

متفاوت ترین چادر در دنیا

طرح تازه ای که در حال فعالیت تحت سرپرستی «ابر سیکالی» است قصد دارد دنیای تمام چادرهای نجات را متفاوت کند. این چادرهای نجات، از جنس خاصی ساخته شده اند که سبک تر، ایمن تر، قوی تر و ارزان تر خواهد بود تا زندگی را برای آسیب دیده ها راحت تر کند و کمتر به مشکلات مختلف دچار شوند. در بسیاری از مناطقی که زمین لرزه یا دیگر بلایای طبیعی رخ می دهد، برای اسکان آسیب دیده ها، از چادر استفاده می شود، اما این چادرها، با مشکلاتی نیز همراه است که از جمله مهم ترین آنها می توانیم به سخت بودن نصب آنها و همچنین ایمن نبودن اشاره کنیم.
متفاوت ترین چادر در دنیا

متفاوت ترین چادر در دنیا
از جمله مهم ترین امکاناتی که چادرهای تازه قرار است داشته باشد، دستگاه های سرمایشی، گرمایشی، و شبکه آب و برق است. همچنین با توجه به جنس این چادرها، به راحتی می توان داخل آنها را طبقه بندی کرد و اتاق های تازه ای به آن اضافه یا کم کرد. این چادرها از یک ترکیب خاص که از سبدسازی های سنتی، پوست مار و پولک و همچنین پرده های کرکره ای الهام گرفته شده، به وجود آمده. حالت ارتجاعی آن اجازه می دهد در کمتر از 30 ثانیه چادر سرپاشده و آماده استفاده باشد. همچنین سیستم های درونی آن می توانند آب باران را ذخیره و با وجود سلول های خورشیدی برق تولید کنند. این طرح در حال اجراست و تا به حال، چند نمونه از این چادرها ساخته شده است، اما تا زمان اتمام آن و ورودش به بازار، باید 5 سال دیگر صبر کرد.
بیشتر...

کفش عجیب مسیریاب

کفش عجیب مسیریاب

این کفش و کفی آن از طریق بلوتوث  به گوشی های هوشمند مالک خود اتصال دارند و این بدان معناست که کافی است شما مقصد را به کفش اطلاع دهید و کفش هم شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی می کند و راه را به شما نشان می دهد. این کفش در هنگام تغییر دادن مسیر با ارتعاش به شما اطلاع می دهد. کافیست پیش از پوشیدن این کفش مقصد خود را در آن تنظیم کنید که می‌تواند به طور مثال مقصد همیشگی شما به عنوان خانه باشد در غیر این صورت باید از نرم‌افزار نقشه این کفش استفاده کنید و مسیر خود را به آن اعلام کنید. این کفش تعداد گام های شماو میزان کالری سوخته شده در روز را به شما اطلاع می دهدو اگر چنانچه شما مسیری را قبلا رفته باشید به شما هشدار می دهد. کفی های این کفش قابل استفاده در هر کفشی است و قیمت ان ۱۰۰ دلار است.
بیشتر...

رهبر انقلاب در سن ۱۸ سالگی

رهبر انقلاب در سن ۱۸ سالگی

تصویری دیدنی از مقام معظم رهبری در دوران طلبگی. این عکس در سال ۱۳۳۶ در مشهد مقدس گرفته شده است.
بیشتر...

طبیعت شفاف

طبیعت شفاف

طبیعت شفاف

طبیعت شفاف

این تصاویر زیبا با کمک اشعه و شفاف‌سازی محیط پیرامون گرفته شده است.
بیشتر...

ویشکا آسایش با گریمی متفاوت در کنار مهناز افشار

ویشکا آسایش با گریمی متفاوت در کنار مهناز افشار

مهناز افشار شب گذشته در تئاتر «ملکه زیبایی لی‌نین» حاضر شد و در پشت صحنه این تئاتر با ویشکا آسایش عکسی به یادگار گذاشت.
بیشتر...

مردی که سه پا داشت

مردی که سه پا داشت

 فرانچسکو لنتینی در سال ۱۸۸۹ در خانواده ای ۱۳ نفره به دنیا آمد.او فرزند دوازدهم بود. هنگام تولد بدن او بسیار عجیب بود او دارای دو پای بزرگ بود ویک پای کوچک پشت رانش که بعدها رشد کرد و به پای سومش تبدیل شد. به اعتقاد دانشمندان قرار بوده این فرد دوقلو باشد، اما این فرآیند در شکم مادرش به عللی ناقص رخ داده و سبب این اتفاق شده است. پدر و مادرش او را نپذیرفتند و عمه اش به ناچار او را نگهداری کرد؛ اما پس از مدتی او را به خانه معلولان انتقال دادند.
مردی که سه پا داشت
در خانه معلولان او یاد گرفت راه برود، قدم بزند و حتی اسکیت سواری کند.در سن ۸ سالگی از ایتالیا به امریکا مهاجرت کرد و در سیرک مشغول به کار شد.او حتی فوتبال هم بازی می کرد و همه بازیکن سه پا به او لقب داده بودند.
بعد از مدتی با ترزا موری ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند شد.بالاخره در سن ۷۷ سالگی در گذشت.
بیشتر...

پرواز نخستین هواپیمای خورشیدی در جهان

پرواز اولین هواپیمای آفتابی در جهان

پرواز اولین هواپیمای آفتابی در جهان

نخستین بار هواپیمایی‌که با انرژی خورشیدی حرکت می کند و با بال‌های بسیار بلند و کم‌ترین میزان آلودگی، قادر به پرواز بی‌وقفه در سراسر جهان است، به پرواز درآمد. از نظر تئوری، این هواپیما بدون نیاز به  مواد سوخت بوده و فقط با ذخیره انرژی خورشید، روز و شب بی وقفه قادر به پرواز است. اتاق خلبانان این هواپیما به منظور رفاه خلبانان، با کارگاه‌ها و دستگاه های تهویه پیشرفته تنظیم شده‌ است. آندره بوشبرگ و برتراند پیچارد سازندگان این هواپیمای خورشیدی از سال ۲۰۰۳ میلادی، حدود ۱۱ سال پیش، طرح ساخت این هواپیما را به طور خاص آغاز کردند و تا به حال با ساخته جدیدشان پنج روز بر فراز اقیانوس آرام (از آسیا تا شمال امریکا)پرواز کرده‌اند. ساخت این هواپیمای خورشیدی، ۵۷ میلیون پوند تا به حال هزینه برداشته‌است. به گفتۀ سازندگان این هواپیما، ارابه آفتابی، اول مارچ ۲۰۱۵ از منطقه‌ ای در خاورمیانه سفرش را به دور جهان آغاز خواهد کرد.
بیشتر...

آدمخوار پاکستانی یک نوزاد را هم خورد!

آدمخوار پاکستانی یک نوزاد را هم خورد!

پلیس پاکستان مرد آدمخواری را به اتهام خوردن یک نوزاد دستگیر کرد. او پیش از این نیز به اتهام آدمخواری دو سال را در زندان سپری کرده و سپس آزاد شده بود.پلیس این مرد را به اتفاق برادرش که یک نوزاد را خورده بودند، دستگیر کرد. برادر او فرار کرده و پلیس در جستجوی اوست. رئیس پلیس روستای داریاخان در ایالت پنجاب که محل سکونت این دو برادر آدمخوار است، گفت: همسایه ها پس از اینکه متوجه رایحه نامطبوعی از خانه این دو برادر شدند با پلیس تماس گرفتند. ماموران در خانه آنها سر یک نوزاد را کشف کردند. مرد آدمخوار دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد. او گفت که برادرش جسد یک نوزاد را از گورستان مجاور به خانه آورد. آنها جسد را کباب کرده و خوردند. رئیس پلیس روستای داریاخان تصریح کرد: محمد عارف و فرمان علی دو برادر آدمخوار در سال 2011 به اتهام آدمخواری زندانی شده و سال گذشته آزاد شده بودند. در آن زمان، آنها اجساد تازه دفن شده را از گور بیرون آورده و می خوردند. هنگام دستگیری جسد یک زن جوان در خانه آنها کشف شد که فاقد یک پا بود. این واقعه پاکستان را به لرزه درآورد. دادگاه این دو برادر را به 2 سال زندان محکوم کرد.
بیشتر...

عجیب ترین آب گرم جهان

عجیب ترین آب گرم دنیا

عجیب ترین آب گرم دنیا

عجیب ترین آب گرم دنیا

عجیب ترین آب گرم دنیا

عجیب ترین آب گرم دنیا

آبگرم پرواز که در گوشه ای از آمریکا جا خوش کرده و خیلی از طبیعت دوستان جهان را حیرت زده کرده است؛ در ایالت نوادای آمریکا، یکی از دیدنی ترین آبشارهای آب گرم وجود دارد که با تمام آب گرم های دیگر جهان، متفاوت است. آب گرمی با سنگ های رنگین کمانی و منظره ای که بیشتر از هر چیز به یک نقاشی شباهت دارد!
بیشتر...

 


سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن