تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین ناوشکن دریای خزر سال جاری به آب انداخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد : نخستین ناوشکن دریای خزر سال جاری به آب انداخته می شود نوشهر - ایرنا - فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت : نخستین ناوشکن جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر تا پایان سال جاری به آب انداخته می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار دوم ˈ خرداد حکیمی ˈ روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در این دانشگاه افزود : این ناوشکن ˈ دماوند ˈ نام دارد و دانش آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) در ساخت آن نقش داشتند.
وی اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر همچنین در تعمیر و بازسازی ناوشکن سبلان ، ساخت ناوشکن جماران و ساخت و تکمیل ناوچه موشک انداز و ناوشکن سهند نقش مهمی داشتند.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر دستاوردهای این دانشگاه را در منطقه خاورمیانه بی نظیر توصیف کرد و گفت : دانش آموختگان این دانشگاه در حوزه های مختلف عملیاتی، جهاد خود کفایی، فرماندهی فنی در ناوگان و کارخانجات صنعتی فعالیت دارند.
وی افزود : اکنون فعالیت های علمی در این دانشگاه با دقت و کیفیت بالا پی گیری می شود و دانشجویان از علوم روز دنیا و شبیه سازی های پیشرفته بهره می برند.
دریادار دوم حکیمی با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح در دفاع از نظام اسلامی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی حافظ منافع و مایه اقتدار کشور است.
وی ماموریت نیروی دریایی ارتش را حفاظت و حراست از آب های سرزمینی و خطوط مواصلاتی تجاری ایران اسلامی اعلام کرد و گفت : برای شناساندن بیش از پیش نیروی دریایی و جایگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در جامعه در راستای جذب و تربیت نیروی انسانی نخبه و مستعد خواستار کمک از اصحاب رسانه هستیم.
دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در سال 59 تاسیس شد.ک/3
1295/621/1654/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن