تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست ایران از عربستان برای افزایش دو هزار نفری سهیمه حج 93


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخواست ایران از عربستان برای افزایش دو هزار نفری سهیمه حج 93 تهران – ایرنا – رییس سازمان حج و زیارت از ارسال مجدد نامه به وزارت حج عربستان مبنی بر درخواست افزایش دو هزار نفری سهیمه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع امسال خبر داد.


ˈسعید اوحدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: پیشتر در نامه ای تقاضای افزایش سهمیه ایران در حج آینده را کرده بودیم و در نامه جدید نیز مجددا این درخواست را مطرح کردیم.
رییس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد در صورت مساعدت وزارت حج عربستان سهمیه ایران در حج سال 93 حدود دو هزار نفر افزایش یابد.
اوحدی یادآور شد: هم اکنون سهمیه ایران در حج 93 مانند سال گذشته حدود 64 هزار نفر است و هیچ تغییری نسبت به سال قبل نکرده است.
به گفته رییس سازمان حج و زیارت در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار نفر در صف انتظار تشرف به حج تمتع و شش میلیون و 500 هزار نفر در نوبت انتظار تشرف به عمره مفرده قرار دارند.
طبق اعلام سازمان حج و زیارت هزینه سفر به حج سال 1393 هفت میلیون و 700 تا 10 میلیون و 500 هزار تومان است که در دو قسط از زائران دریافت می شود.
قسط اول اسفند ماه سال گذشته به مبلغ پنج میلیون تومان از زائران دریافت شده و زمان پرداخت قسط دوم نیز هفته اول اردیبهشت ماه امسال است.
مبلغ قسط دوم مابه التفاوت قسط اول با گروه قیمیتی کاروان انتخابی است.
اجتمام(4)**9140**1436
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن