تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805161994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مالیات تهرانی‌ها به 25 هزارمیلیارد تومان/برخوردقاطع استانداری باتخلفات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استاندار تهران:
افزایش مالیات تهرانی‌ها به 25 هزارمیلیارد تومان/برخوردقاطع استانداری باتخلفات
اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران با حضور استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل استان در سالن همایش های استانداری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حسین هاشمی استاندار در این جلسه با تاکید بر رویکرد برنامه محور در امور گفت: از همه دستگاههای اجرایی انتظار می‌رود تا با برنامه‌ریزی به امور مربوط تسریع بخشند و با توجه به اینکه در سال جدید و اجرای بودجه جدید هستیم نسبت به انعقاد موافقت‌نامه‌ها با معاونت برنامه‌ریزی استان همت کنند و نباید در پایان خردادماه مسئله و مورد بدون توجه باقی مانده باشد.

استاندار تهران افزود: با توجه به ابلاغ دیر هنگام بودجه عمرانی همکارانمان در دستگاههای اجرایی موظف هستند خیلی سریع برای انجام پروژه‌های مربوط اقدام کنند تا مجبور به برگشت بودجه‌ها نباشیم و با توجه به رویکرد جدید در شورای برنامه‌ریزی استان هر چند وقت یکبار این جلسات با حضور یکی از مسئولین عالی‌رتبه برگزار خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت‌های آنها استان را بهره‌مند کنیم و در ساماندهی امور هماهنگ‌تر با سیاستهای دولت گام برداریم.

هاشمی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار استانداری در سال جدید قرار دارد بازدیدهای سر زده از ادارات کل است و به هیچ وجه از قبل اطلاعی برای این بازدیدها داده نخواهد شد چرا که شنیدن عدم ارتباط استاندار و استانداری تهران با دستگاههای اجرایی در گذشته بسیار تاسف آور است و این ارتباط در دوره جدید بسیار تنگاتنگ و دقیق خواهد بود و نمونه‎های آن در سال گذشته دیده شد. امروز ارتباط خوب استانداری با شهرداری پس از سالها و با نمایندگان مجلس و ادارات استانی موجب هم افزایی در امور شده است.
وی افزود: مسئله دیگر توجه به اقتصاد مقاومتی و نقش اول مردم در آن است و مطمئن باشیم در صورتی که این نقش عملی شود بدون هیچ تردیدی موفقیت در انتظار ماست و دستگاههای مرتبط با این موضوع باید مدیریت قوی‌تر و هوشمندانه‌تری داشته و گزینه‌های مختلف کاری و چالش برانگیز را پیش‌بینی کنند.

استاندار تهران افزود: نباید با این موضوعات شعاری برخورد کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی و استقاده از نیروی متخصص و البته فراجناحی و تعامل با مردم و ائمه جماعات و ظرفیتهای نمایندگان مجلس امور را تسریع کرد و دخالت تفکر سیاسی در کارها به هیچ وجه پذیرفته نیست.

همچنین استانداری مصمم است با تخلفات در هر سطحی و با هر کسی برخورد قاطع داشته باشد و نمونه آنرا در سال گذشته شاهد بودید و همینطور در مدیریت کارها هم نباید سهل انگاری رخ دهد و البته در مقابل تشویق هم داریم و باید با استفاده از ظرفیت واگذاری امور به مدیران پایین‌تر برای انجام امور تسهیلات لازم را فراهم آورد.

هاشمی ادامه داد: سال گذشته در بحث آلودگی هوا کار را تا آنجایی که امکانش بود به پیش بردیم و البته با همکاری با دستگاههای دیگر از جمله شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست و شورای اسلامی شهر تهران موفق به جلب توجه دولت شدیم تا آنجایی که کمیسیون خاص تهران و کلانشهرها با حضور 11 وزیر و استاندار و شهردار و رییس شورای شهر تهران برگزار شد.

رییس شورای برنامه ریزی استان افزود: مدیریت جهادی در سال 93 بهانه‌پذیر نیست و باید هرچه در توان مدیران هست برای یاری به یکدیگر استفاده شود و نباید به بهانه کاستی ها امور معطل بماند در نتیجه مدیران باید به صورت زنجیره‌ای در یاری‌رسانی به یکدیگر برای جل مشکلات کمک کنند.


انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن