تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک بانوی اصفهانی شش دانگ از یک باب آپارتمان خود را وقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک بانوی اصفهانی شش دانگ از یک باب آپارتمان خود را وقف کرد اصفهان- ایرنا- یک بانوی اصفهانی شش دانگ از یک باب آپارتمان خود را با نیت استفاده های عام المنفعه وقف کرد.


به گزارش ایرنا، معاون اداره اوقاف ناحیه یک شهرستان اصفهان روز دوشنبه اظهار کرد: « حلیمه معینی » بانوی اصفهانی شش دانگ از یک باب آپارتمان خود واقع در خیابان جابر انصاری اصفهان به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال را با نیت استفاده های عام المنفعه وقف کرد.
« علیرضا رییسی » افزود: براساس نظر واقف، این آپارتمان پس از فوت وی به فروش خواهد رسید و پول آن صرف خرید یک قطعه زمین برای احداث مسجد بنام بانوی واقف در یکی از مناطق محروم شهرستان اقدام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، وی توضیح داد: براساس بندهای مندرج در وقفنامه، در صورتی که امکان خرید زمین مسجد فراهم نباشد، اداره اوقاف ناحیه یک شهرستان اصفهان موظف است مبلغ حاصله از فروش آپارتمان را صرف احداث کتابخانه، مدرسه و یا مکان عام المنفعه دیگر نماید.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان نیز از وقف شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط واقف خیراندیش لنجانی خبر داد.
« محمدرضا ترحمی » اظهار کرد: این منزل مسکونی به مساحت 400 متر مربع در محله قلعه قاسم زرین شهر واقع شده است و « حسن قاسمی » با نیت احداث حسینیه مسجد حضرت ولی عصر (عج) اقدام به وقف این منزل کرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با بیان اینکه ارزش این موقوفه بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: تولیت مورد وقف در زمان حیات واقف با خود واقف و پس از آن با هیات امنا مسجد و حسینیه مذکور است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان نیز درخصوص وقف های جدید گفت: سه وقف جدید به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 350 میلیون ریال در شهرستان کاشان به ثبت رسید.
حجت الاسلام « حمدرضا اسماعیل پور » اظهار کرد: واقفان، ˈقاسم رضویˈ و ˈعلی اکبر عطارزادهˈ یک باب منزل مسکونی به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال برای طرح توسعه حسینیه مسلم ابن عقیل وقف کردند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: وراث مرحوم « ناصر لطفی» نیز یک قطعه زمین به مساحت 400 متر مربع و ارزش یک میلیارد ریال در راوند کاشان وقف مسجد و حسینیه علی اصغر راوند کاشان کردند.
وی همچنین از وقف یک باب زائرسرا در مشهد اردهال کاشان خبرداد و گفت: این زائر سرا با مساحت 750 متر مربع عرصه و 750 متر مربع اعیان به ارزش حدود دو میلیارد و 270 میلیون ریال توسط نصرت الله قاسم زاده وقف شد.
د /7131/ 7132
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن