تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریدونشهر، سمیرم و خور وبیابانک در اولویت اعزام پزشک هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فریدونشهر، سمیرم و خور وبیابانک در اولویت اعزام پزشک هستند اصفهان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس طرح جدید این دانشگاه برای اعزام و تخصیص پزشک، شهرستانهای محروم از جمله فریدونشهر، سمیرم و خور وبیابانک در اولویت قرار دارند.


«غلامرضا اصغری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود 10 پزشک در شهرستان فریدونشهر افزود: امید است با اجرای این طرح، این مشکل شهرستان نیز تا حدودی حل شود.
وی با اشاره به بازدید خود از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستانهای غرب استان اصفهان از جمله فریدونشهر اظهار کرد: با وجود خدمات شایان نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش بهداشت و درمان همچنان کمبود هایی در فریدونشهر وجود دارد.
اصغرزاده به سیاست های جدید دولت تدبیر و امید و منابع مالی جدیدی که قرار است از محل یارانه ها به نظام بهداشت و درمان اختصاص پیدا کند اشاره کرد و گفت: اولویت مصرف این منابع در مناطق محروم است تا بتوان مشکلات بهداشت و درمان را در مناطق کمتر توسعه یافته مانند فریدونشهر برطرف کرد.
وی تصریح کرد: اکنون بدلیل کمبود اعتبار در بخش تامین نیروی انسانی به ویژه پزشک و کادر بهداشت و درمان دچار نارسایی هایی هستیم و همچنین در بخش عمرانی منابع مالی محدود است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیشتر این اعتبارات صرف حقوق و مطالبات پرداختی کارکنان که از ابتدای سال 91 تاکنون طلب کار هستند شده است، افزود: امید است مطالبات سه ماهه نخست سال 92 کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر تا پایان این هفته پرداخت شود.
وی درباره مرکز بهداشت و درمان شهدای فریدونشهر که در سال 90 کلنگ زنی شد گفت: اعتباراتی از سطح استان اصفهان، وزارتخانه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای فعال شدن این پروژه پیش بینی خواهد شد.
وی اضافه کرد: با بازپس گیری ساختمان سابق شبکه بهداشت فریدونشهر تا پایان اردیبهشت ماه امسال نیز بخشی از مشکلات مرکز بهداشت و درمان شهدای فریدونشهر از لحاظ فیزیکی حل خواهد شد.
ت/110/7148/607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن