تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802713789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های گرامیداشت هفته زن در استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های گرامیداشت هفته زن در استان قزوین قزوین - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، از برگزاری نمایشگاهی از توانمندی های زنان از روز شنبه سی ام فروردین ماه سال جاری به مناسبت میلات باسعادت حضرت زهرا (س) در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا، ˈطاهره بیگم سیدیˈ روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت اطلاع رسانی برنامه های هفته زن برگزار شد، افزود: این نمایشگاه با 20 غرفه به مدت یک هفته از روز شنبه 30 فروردین تا پنجشنبه چهارم اردیبهشت برگزار و ساعت کار آن نیز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.
وی اضافه کرد: خدمات درمانی، آموزش مادران برای داشتن محیط زیست سالم مشاوره مذهبی و خانواده، فوریت های پزشکی، فرهنگی و عفاف و حجاب، معرفی مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار، معرفی فعالیت های خیرین، ایجاد فضای آموزشی و شادابی برای خردسالان برپایی نمایشگاه پوستر و نمایشگاه آسیب های دختران و زنان توسط نیروی انتظامی از جمله برنامه هایی است که در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان اجرا خواهد شد.
سیدی، توجه به شخصیت حضرت فاطمه (س) را از بهترین راهکارها در شرایط سخت هجمه های دشمن دانست و ادامه داد: یکی از خواسته های ما از دستگاه های استان برای برگزاری برنامه های هفته زن این است که معرفی شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) را در اولویت برنامه های خود قراردهند.
سیدی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به حل آسیب ها و مشکلات فرهنگی اجتماعی بپردازیم تنها راهمان پناه بردن به تعالیم و دستورات دینی است.
این مسوول یادآور شد: اکنون که دشمنان پس از توطئه های مختلف به این نتیجه رسیده اند که تنها با نابود کردن باورها و فرهنگ دینی مردم می توانند به اهداف شوم خود برسند برنامه ریزی در این حوزه بیش از پیش ضروری است.
سیدی ادامه داد: در سال جاری رویکرد برنامه های هفته زن به شناخت و معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) اختصاص یافته و تمام دستگاه های اجرایی استان برنامه های درون سازمانی و فراسازمانی مختلفی را تدارک دیده اند.
وی اظهار کرد: عناوین روزهای هفته زن به ترتیب با نام های زن، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی، زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی، زن، تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف، زن، مشارکت سیاسی و اجتماعی زن، شادابی و امید به آینده، زن، فرهنگ و هنر اسلامی و خود باوری و زن، معنویت و امنیت اجتماعی نام گذاری شده است.
این مسئول یادآور شد:همانطور که از عناوین این روزها برمی آید زنان جامعه در تحقق تولید ملی، ایجاد شادابی اجتماعی فرهنگ سازی در زمینه الگوی مصرف و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه نقشی تاثیرگذار دارند.
وی گفت: در حوزه سلامت جسم و روان هرکدام از دستگاه های استان مشاوره های رایگان را در این هفته برگزار می کنند که ارائه مشاوره ژنتیک رایگان توسط بهزیستی ، غربالگری رایگان زنان درتمامی مراکز بهداشتی شهری وروستایی استان توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین ، ارائه مشاوره اجتماعی رایگان در مرکز آرامش نیروی انتظامی و مشاوره خانواده رایگان توسط دادگستری از جمله آنها است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود:در حوزه آموزش نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اقدام به برگزاری 14 نشست پیرامون ترویج شیوه ی مادری حضرت زهرا (س) در 14 محله خواهد کرد.
به گفته وی، برگزاری کارگاه کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار توسط اداره کل تعاون و کمیته امداد، نشست پیرامون مصرف بهینه سوخت و انرژی در 14 محله با حضور متخصصان و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و شرکت آب و برگزاری نشست تخصصی ویژه کارگران زن با موضوع آسیب شناسی شبکه های اجتماعی توسط اداره کار ، تعاون ورفاه اجتماعی از دیگر برنامه های دستگاه های استان بمناسبت هفته زن می باشند.
سیدی گفت: در این ایام همچنین با هدف همسویی و هماهنگی در موضوع تبلیغ نشستی ویژه مبلغان استان توسط سازمان تبلیغات استان برگزار خواهد شد.
این مسوول یادآور شد: در حوزه فرهنگی نیز مسابقه کتابخوانی مجازی باعنوان کوثرجاویدان ˈگزیده ای از سیره حضرت زهرا (س) در ادارات ویژه بانوان استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی، غبار روبی مزار مادران شهدا با حضور مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی در روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه و اجرای فاز سوم کارگاه های طراحی مد و لباس اسلامی وایرانی را نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در ایام میلاد حضرت صدیقه کبری(س)برشمرد.
سیدی، در ادامه از برپایی تور گردشگری یکروزه رایگان در سطح شهر خبر داد و افزود:این تور گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از روز شنبه 30ام فروردین ماه تا پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 9صبح از محل عمارت چهل ستون برای زنان استان آغاز می شود.
این مسوول، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان توسط اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری مسابقات طناب کشی ویژه مادران ودختران در پارک بانوان، برگزاری جشنواره صبحانه سالم در پارک بانوان با هدف تبیین نقش مادران در تغذیه و سلامت افراد خانواده در روز روزدوشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح و برگزاری جشنواره شیرینی پزی و میوه آرایی ویژه مادران ودختران در پارک بانوان را از دیگر برنامه های هفته زن در این استان اعلام کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود:در شهرستان های استان نیز ادارات برنامه های مختلفی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی برای گرامیداشت مقام زن برگزار خواهند کرد.
7388/616
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن