تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه ای از محاکمه غیابی تعدادی از متهمان فتنه 88در اسفند 92 خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اژه ای از محاکمه غیابی تعدادی از متهمان فتنه 88در اسفند 92 خبر داد تهران- ایرنا- سخنگوی قوه قضاییه از محاکمه غیابی تعدادی از متهمان فتنه 88که به خارج ازکشور گریخته بودند در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.


به گزارش گروه اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» روز دوشنبه در شصتمین نشست خبری افزود: برخی از افرادی که در جریان فتنه سال 88 در مظان اتهام و گریخته بودند در اسفند ماه سال گذشته به صورت غیابی محاکمه شدند.
وی اضافه کرد: احکام متهمان طبق روال قانونی خودشان و یا وکیلشان در صورت در دسترس بودن ابلاغ می شود.

*** روشن شد که چرا مردم مرگ بر امریکا می گویند
محسنی اژه ای در ادامه افزود: طی هفته های اخیر از ناحیه برخی کشورهای غربی و شیطان بزرگ امریکا اتفاقاتی افتاد که ماهیت این سلطه گران غربی را برای مردم ما روشنتر کرد و مشخص شد که چرا مردم مرگ بر امریکا می گویند و به امریکا و برخی کشورهای غربی اعتماد ندارند.
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: امریکا و برخی کشورهای غربی به هیچ وجه پایبند به قوانین بین المللی و اخلاقی و حتی مطالبی که خود می گویند نیستند و آنچه را که در خور و شان خودشان است به ملت بزرگ ایران نسبت می دهند و می گویند ایران ناقض حقوق بشر است.
وی تصریح کرد: حقیقتا پررویی و وقاحت هم حدی دارد و امروز کشورهای دنیا از ظلم و ستمی که امریکا و برخی کشورهای غربی به انها روا داشتند به عجز آمدند.
دادستان کل کشور به ظلم کشورهای غربی و امریکا به زنان اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی برای رسیدن به مطامع دنیوی و سود بیشتر به ظاهر به نفع زنان ولی در واقع به زن و رکن خانواده ظلمی بزرگی را مرتکب شده و از زنان به عنوان یک ابزار برای رسیدن به منافع مادی بیشتر استفاده کردند.
اژه ای ادامه داد: امریکا از طرفی به مردم ایران پیامی می دهد که ما طرفدار شما هستیم و از طرف دیگر در حال مذاکره هستند و می گویند به ایران اعتماد ندارند.
وی گفت: چرا باید مردم ایران به شما که خلاف عمل می کنید و خلاف می گویید، اعتماد داشته باشند. شما یک بار دیگر دست خود را رو کرده و مطالبی را گفتید و اقداماتی را انجام دادید که ماهیت شما بیش از پیش برای مردم ایران مشخص شد.
دادستان کل کشورگفت: مایه تاسف است که هنوز برخی در داخل می گویند اگر چراغ سبز به آمریکا نشان دهیم همه مشکلاتمان حل می شود و مایه تاسف است اگر در ایران علیه ظلم های امریکا مطلبی گفته شود به برخی در داخل کشور برمی خورد ؛ مگر شما چه رابطه و نسبتی با شیطان بزرگ دارید.
اجتمام*
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن