تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان برای حل مشکلات دو دهک پایین جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حسین انواری تاکید کرد
لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان برای حل مشکلات دو دهک پایین جامعه
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های کلان باید برای حل مشکلات دو دهک پایین جامعه انجام شود.


به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسین انواری در دیدار با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این نهاد مردمی با انجام مشاوره‌های مورد نیاز جوانان و خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد دینی باعث موفقیت بسیاری از آنها شده است، تصریح کرد: مشاوره صحیح و کارشناسی شده منجر به افزایش اعتماد به نفس و حضور جدی جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی می‌شود.

وی گفت: با انجام مشاوره‌های ساده توسط کارشناسان مذهبی می‌توان بسیاری از خلاء‌های روحی و عاطفی جوانان را برطرف نمود و در ابتدای این امر نیاز به انجام مشاوره های تخصصی نیست.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: مشاوره‌های مورد نیاز جوانان باید به طور همزمان با سایر اعضای خانواده صورت پذیرد تا از تضاد فکری و فرهنگی در میان خانواده جلوگیری بعمل آید‌، همچنین استفاده از بزرگان فامیل و تقویت فریضه صله رحم موجب اتحاد، انسجام و پیشگیری از بسیاری معضلات و نابسامانیهای اجتماعی خانوارها می‌شود.

انواری خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در میان اعضای خانواده بویژه جوانان‌، مانع بروز و ظهور بسیاری از ناهنجاریها می‌شود و همه دستگاههای مرتبط با جوانان و کانون مقدس خانواده وظیفه دارند در جهت پیشگیری از فقر اقتصادی و فرهنگی تاثیرگذارترین و مهمترین رکن جامعه تلاش نمایند.

وی گفت: کمیته امداد با اجرای طرح مراکز نیکوکاری محله با محوریت مساجد در یک هزار مسجد در سطح کشور ، اقدامات موثری در جهت بهبود، ثبات‌، تحکیم و صیانت از خانواده‌ها انجام داده و آمادگی دارد با اجرای این طرح در سطح کشور بسیاری از معضلات و مشکلات خانواده‌های نیازمند را برطرف نماید.

عضو شورای مرکزی امداد امام‌خمینی‌(ره) افزود:از جمله موانع انجام امر مهم ازدواج، نبود شیوه‌های صحیح همسریابی و اشتغال پایدار است که فرا روی جوانان به عنوان قشر عظیم و تاثیر گذار جامعه قرار دارد و باید این روند با تدابیر اتخاذ شده توسط مسئولین و مردم تسهیل شود.

انواری تاکید کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های کلان و راهبردی کشور باید با توجه به حل مشکلات دو دهک پایین جامعه و برطرف کردن نیازهای آنان صورت پذیرد تا شاهد اصلاح و موفقیت روند رو به رشد و تعالی در جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن