تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج و گسترش نگاه اسلامی به مسائل راهگشای مشکلات فرهنگی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترویج و گسترش نگاه اسلامی به مسائل راهگشای مشکلات فرهنگی جامعه است اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج و گسترش نگاه اسلامی به مسائل، راهگشای مشکلات فرهنگی جامعه است.


ˈآیت الله قربانعلی دری نجف آبادیˈ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیرت جهادیˈ از سوی رهبر معظم انقلاب، نشان از دغدغه های ایشان در خصوص اقتصاد و فرهنگ دارد.
وی ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ اساس پیشرفت و بالندگی هر جامعه ای محسوب می شود، بنابراین دولت باید با برنامه ریزی های کاربردی و بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و فعال در جهت ساماندهی اقتصاد و فرهنگ جامعه بیش از پیش تلاش کند.
امام جمعه اراک گفت: دشمنان ایران زمین پس از ناکامی در جنگ تحمیلی هشت ساله ، در صدد برآمدند تا از طریق تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و هجمه های فرهنگی ریشه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بخشکانند، اما ملت ولایتمدار ایران اسلامی با توکل برخدا و بکارگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره از حمله های نظامی به خاک پاک ایران زمین صحبت می کنند اما مسوولان و مردم باید بدانند که هدف اصلی دشمن حمله به فرهنگ ما است، بنابراین باید فعالیت های فرهنگی خودمان را گسترش دهیم و در مقابل هجمه های بی امان دشمن ایستادگی کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: ترویج و گسترش تربیت اسلامی و قرآنی در جامعه، پاسخ دندان شکن به بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین مسوولان فرهنگی کشور باید در سالی که با شعار فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده ، تلاش مضاعفی را در اشاعه مفاهیم اسلامی و آموزه های قرآنی در بطن زندگی و منش های رفتاری مردم داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از تمام ظرفیت های موجود نیز راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ظرفیت های بسیار زیادی در بخش های صنعتی و به خصوص کشاورزی دارد که باید با بکارگیری از این ظرفیت های عظیم خدادادی در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کرد.
7115/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن