تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815249230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشی از درآمد گام دوم هدفمندی به تامین هزینه های درمان اختصاص می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخشی از درآمد گام دوم هدفمندی به تامین هزینه های درمان اختصاص می یابد شهرکرد -ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:بر اساس برنامه ریزی و هدفگذاری انجام شده، بخشی از درآمدهای گام دوم هدفمندی یارانه ها به تامین هزینه های درمانی مردم به ویژه بیماران خاص اختصاص می یابد.


به گزارش ایرنا، ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ روز دوشنبه در نشست با اعضای انجمن بیماران خاص چهارمحال و بختیاری بیان داشت:توانمندسازی اقتصاد، کاهش وابستگی بودجه های سالانه به نفت و کاهش واردات کلاهای غیرضروری در دستور کار برنامه های دولت در سال جاری قرار دارد.
وی اضافه کرد:در گام دوم هدفمندی یارانه ها نیز، کمک به بیماران خاص، توسعه بیمه های درمانی،ارتقاء زیرساخت های بخش سلامت و کاهش هزینه های درمان از سوی بیماران پیش بینی شده است.
وی ادامه داد:در قانون بودجه سال جاری نیز، اعتبارات مناسبی به کاهش هزینه های درمانی مردم و بهبود وضعیت بهداشتی شهروندان اختصاص یافته است.
نماینده عالی دولت در چهارمحال وبختیاری تصریح کرد:بزودی نشست مشترکی با مسئولان دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و مجموعه استانداری برای یافتن راهکارهای کاهش مشکلات انجمن های بیماران خاص تشکیل شده و راهکارهاری کمک های درمانی به بیماران خاص و راه اندازی مرکز رفاهی برای بیماران خاص بررسی می شود.
وی ادامه داد:برای 300 نفر از بیماران خاص چهارمحال وبختیاری که بی بضاعت هستند نیز کمک مالی مختصری در نظر گرفته شد که تا اردیبهشت ماه امسال به حساب آنان واریز می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، اعتماد مردم به اعضای هیات مدیره انجمن های بیماران خاص را سرمایه اجتماعی برای این نهادها بیان کرد.
ˈخدابخش مرادیˈ افزود:بزودی بانک اطلاعاتی جامعی از آمار بیماران خاص استان به همراه نوع بیماری، وضعیت اقتصادی و محل سکونت تشکیل می شود.
حدود چهار هزار 500 بیمار خاص در چهارمحال و بختیاری از خدمات انجمن امور بیماری های خاص استان استفاده می کنند.
7363/547
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن