تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار خرید تضمیینی گندم به جهاد کشاورزی واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر: کار خرید تضمیینی گندم به جهاد کشاورزی واگذار شد پلدختر – ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر از واگذاری کار خرید تضمینی گندم به جهاد کشاورزی در سال جاری خبرداد.


ˈعلی خادمیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تصمیمات گرفته شده ، هیات دولت کار خرید تضمینی گندم در سال جاری به متولی گری وزارت جهاد کشاورزی صورت می گیرد.
وی افزود: در سال های اخیر وزارت صنعت معدن و تجارت متولی خرید گندم بود که امسال وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی خرید تضمینی گندم انتخاب شده است.
وی گفت: قیمت تضمینی خرید گندم معمولی در سال جاری ده هزارو 500 ریال و گندم دروم ده هزار و 800 ریال می باشد.
خادمی افزود: در شهرستان پلدختر با توجه به این که سازمان تعاون دارای زیر ساخت های خرید گندم در بعضی از نقاط شهرستان است لذا به عنوان مباشر در خرید و ایجاد کمیسیون های خرید انتخاب و در حال برنامه ریزی و آمادگی جهت خرید گندم تولیدی کشاورزان می باشد.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: در سال جاری پرداخت بهای گندم کشاورزان در اسرع وقت توسط بانک عامل که بانک سپه می باشد قابل پرداخت است و مقرر گردیده به محض اعلام چک لیست توسط کمیسیون های خرید به بانک ، بهای گندم کشاورزان به حساب های آنها واریز شود.
وی افزود: در سال زراعی جاری بیش از 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پلدختر به کشت گندم اختصاص داده شده که پیش بینی می شود 20 هزار تن گندم تولیدی تحویل کمیسیون های خرید شود.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: در سال گذشته حدود 12 هزار تن گندم توسط کمیسیون های بخش خصوصی و دولتی خریداری گردیده و در سال جاری به علت بارندگی مناسب با پراکنش خوب پیش بینی می شود شاهد افزایش عملکرد مزارع گندم در سطح شهرستان باشیم .
7272/630
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن