تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش مقتدرانه مقابل هر متجاوزی می ایستد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ارتش مقتدرانه مقابل هر متجاوزی می ایستد قم - ایرنا - ارشد نظامی آجا در استان قم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه مقابل هر متجاوزی می ایستد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈناصر رجبیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه براساس قانون اساسی حراست از مرزهای کشور برعهده ارتش است، اظهار کرد: ارتش در تمام حال برای حفظ آمادگی و توان رزمی خود تلاش می کند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن امریکا اگر احساس کند ما از لحاظ بنیه دفاعی ضعف داریم از هیچ توطئه ای درنگ نمی کند.
ارشد نظامی آجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران) در استان قم گفت: امروز به لطف رهبری حکیمانه فرمانده کل قوا و اقتدار ارتش و سایر نیروهای نظامی کشور دشمن جرات نمی کند تا از گزینه نظامی استفاده کند.
فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی با بیان اینکه دشمن توان استفاده از گزینه نظامی را ندارد، تاکید کرد: استفاده از این گزینه موجب مرگ و نابودی آنها می شود.
وی ˈولایت مداریˈ و ˈخودباوریˈ را دو ویژگی ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: بنابر اعتقاد دینی ولایت فقیه را در راس امور می دانیم و قلبا و با جان و دل گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم.

* برنامه های ارتش در استان قم
رجبی در بخش دیگر سخنانش به برنامه های ارتش در هفته جاری اشاره کرد و گفت: در این هفته دیدار با برخی از مراجع تقلید و علما و خانواده های گرامی شهیدان ارتش تدارک دیده شده است.
وی افزود: روز پنجشنبه ارتیشان استان قم برای غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدا حضور می یابند و جمعه این هفته همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر مردم حضور گسترده ای در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خواهند داشت.
وی برپایی محفل انس با قرآن، تجلیل از کارکنان و سربازان نمونه و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه ارتشیان را از دیگر برنامه های این هفته نام برد.

* آموزش رایگان تیراندازی

رجبی اعلام کرد: روز جمعه این هفته (29 فروردین) علاقه مندان (آقایان و بانوان) به تیراندازی می توانند با حضور در اداره اسلحه و مهمات ارتش واقع در بلوار شهید خداکرم بعد از پل شهید دستغیب به صورت رایگان آموزش تیراندازی بینند.

* نام آمادگاه منظریه تغییر یافت

وی با بیان اینکه نام آمادگاه ˈمنظریهˈ به آمادگاه ˈشهید امیر سرلشکر محمد فراشاهیˈ تغییر یافت، گفت: این شهید پیش از شروع دفاع مقدس در یکم شهریور ماه 1358 در منطقه کردستان به شهادت رسید.
رجبی افزود: این شهید از قم و یکی از فرماندهان لشکر 28 کردستان (فرمانده تیپ سقز) بود.
29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی نامگذاری شده است. ک/2
7406/ 550/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن