تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار قراردادها کار دست نفت داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
انتشار قراردادها کار دست نفت داد
لیست قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران در حالی منتشر شد که چند ابهام در آن وجود دارد. باشگاه نفت تهران پس از ایستادن در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، اقدام به انتظار لیست کامل قرارداد بازیکنان و کادر فنی کرد.


در لیست نام همه وجود دارد و کاملاً مشخص است که چه کسی چقدر پول گرفته و حداقل در این بخش ابهامی وجود ندارد، اما مساله اصلی بر روی قرارداد مدیران و برخی دیگر از اعضای باشگاه است.


آن طور که مطرح شده، قنبر زاده مدیرعامل نفت خودش با باشگاه قرارداد دارد، اما معلوم نیست که چرا اقدام به انتشار آن نکرده است. همچنین قرارداد برخی از اعضای هیات مدیره نیز منتشر نشده که این مساله ابهام آمیز است.


گفته می شود برای برخی از اعضای هیات مدیره امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده که به طور فراهم کردن این امکانات برای باشگاه هزینه بر بوده است.


آخرین نکته مربوط به مدیر رسانه ای باشگاه نفت است. این مدیر رسانه ای در لیگ سیزدهم با نفت همکاری داشت، اما قرارداد او نیز منتشر نشده است.


در مجموع باید اشاره کرد اینکه گفته می شود باشگاهی توانسته با 6، 7 میلیارد در رده سوم لیگ قرار بگیرد، خیلی حقیقت نداشته باشد، چون باید به این مسائل، هزینه های جانبی و قرارداد مدیران را نیز اضافه کرد.


منبع: گفتار نیوز




1393/1/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن