تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813313039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب آلاچيق در معابر و بوستان هاي شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۱ق.ظ)
نصب آلاچيق در معابر و بوستان هاي شرق تهران معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 8 از نصب آلاچيق در معابر و بوستان هاي سطح محدوده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد رضا فرخي با بيان مطلب فوق گفت: با هدف تامين رفاه شهروندان، نصب آلاچيق در بوستان ها و مراکز تفريحي در دستور کار اداره فضاي سبز منطقه قرار گرفت.
وي افزود: برهمين اساس اين آلا چيق ها در ميدان نبوت حد فاصل خيابان آيت تا چهار راه سر سبز، فلکه اول تهرانپارس، ضلع جنوب ميدان هلا ل احمر و.... نصب شد.
فرخي با اشاره به نصب آلاچيق در بوستان هاي شرق تهران گفت: آلاچيق‌ها به منظور سايباني براي رفاه شهرونداني که از پارک‌ها استفاده مي‌کنند طراحي و نصب مي شود.
وي تصريح کرد: اين آلاچيق ها ضمن ايجاد فضاي مناسب براي استراحت شهروندان مي‌تواند فضايي براي اقامه نماز نيز در بوستان ها مورد استفاده قرار گيرد.
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 8 با اشاره به وجود فضاهاي تفريحي در منطقه تصريح کرد: در حال حاضر با بررسي بعمل آمده نقاطي که از قابليت تفرج گاهي برخوردار مي باشند شناسايي و و نسبت به نصب آلاچيق اقدام مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن