تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند تحول بنیادین زمینه ساز تعالی هویت حرفه ای فرهنگیان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سند تحول بنیادین زمینه ساز تعالی هویت حرفه ای فرهنگیان خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه ساز فرایند تکوین و تعالی هویت حرفه ای فرهنگیان است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ فروردين ساعت 10:00



 به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام علیرضا صادق زاده قمصری در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان زنجان ˈپردیس های شهید بهشتی و الزهرا(س)ˈ افزود: آموزش و پرروش به دنبال تحول بنیادین است و این تحول در نظام رسمی و عمومی با درخواست وزارت آموزش و پرورش و با حمایت ارکان مختلف نظام عملی خواهد شد.
وی یادآورشد: تحول بنیادین با تغییرات و اصلاحات صوری و ساختاری و یک جانبه متفاوت است و این تغییری اساسی و بنیادی است که تحقق آن باید همه جانبه و مبتنی بر فرهنگ و ارزش های اسلامی ایران باشد.
 
حجت الاسلام صادق زاده قمصری تصریح کرد: مهمترین بخش تحول بنیادین تربیت معلم است که اگر ساخته و پرداخته نشود، شناختی از وظیفه حاصل نشده و زمینه برای حفظ و ارتقا نظام آموزشی فراهم نمی شود.
 
وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را زمینه ساز ارتقا پیوسته شایستگی های عامˈ انسانی، اسلامی و ایرانیˈ و حرفه ای مورد نیاز معلمان جهت درک و اصلاح مداوم موقعیت خود و دیگری بر اساس معیار اسلامی ذکر کرد.
 
معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: تحول بنیادین در این دستگاه فرایندی تعاملی و زمینه ساز ایجاد آمادگی در معلمان جهت تحقق آگاهانه و اختیاری مراتب حیات طیبه در همه ابعاد توسط تربیت کنندگان است.
 
حجت الاسلام صادق زاده قمصری ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان باید در راستای ارتقا هویت انسانی اسلامی ارتقا یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: هویت وقتی شکل می گیرد که خود افراد شایستگی ها را کسب کنند چرا که کسب این مهم اختیاری است.
 
حجت الاسلام صادق زاده قمصری افزود: تربیت معلم زمینه ساز کسب شایستگی هایی است که هر انسان مسلمانی باید این مهم را داشته باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرروش استان زنجان نیز گفت: معلمان نقش سازنده ای در تعلیم و تربیت فرزندان جامعه اسلامی برعهده دارند و این مسوولیت بسیار سنگین و خطیر است. 
 
مرتضی تمجیدی افزود: توجه به پیشرفت در عرصه علم و فن آوری و وسایل آموزشی وظیفه معلمان نیز بسیار سخت تر از گذشته شده است.
 
وی ابراز کرد: تربیت معلمان باید متناسب با نیازهای جامعه و صلاحیت های حرفه ای آنها انجام شود.
 
تمجیدی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان که مورد توجه جدی آموزش و پرورش است باید بیش از گذشته تقویت شود چرا که خروجی این دانشگاه باعث شکل گیری شخصیت آموزش و پرورش خواهد شد.
 
در پایان این مراسم  حسین احمدی به عنوان رییس دانشگاه پردیس شهید بهشتی زنجان و  الهام کاوندی به عنوان رییس دانشگاه پردیس الزهرا(س) معرفی و از خدمات اسماعیل اولی و فرزانه الله وردی روسای قبلی این دانشگاهها تقدیر شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن