تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ زمینه ساز تعالی ایران اسلامی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد و فرهنگ زمینه ساز تعالی ایران اسلامی می شود فرماندار پاکدشت گفت: اقتصاد و فرهنگ از یکدیگر جدا نیستند و توجه به هر کدام زمینه ساز تعالی دیگری می شود.


علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از اولین روزهای پیروزی این انقلاب شکوهمند در زمینه های اقتصادی و فرهنگی این کشور الهی را مورد تهاجم خود قرار داده اند و این امر همواره در دستور کار آنان بوده است .
وی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: در این شعار مقام معظم رهبری مردم و مسوولین را در کنار مورد خطاب قرار داده و رسیدگی به امور اقتصادی و فرهنگی کشور را در سایه اتحاد و همدلی بین آنان قلمداد نموده است .
وی اظهار داشت: امروز همه مسوولین وظیفه دارند تا در جهت عمل به فرمایشات ایشان با مدیریت جهادی و بسیجی وار در هر مکان و میدانی وارد عمل شده، مشکلات را برطرف و زمینه رشد و تعالی همه جانبه نظام را فراهم نمایند .
وی بیان داشت: رشد و پیشرفت کشور باید به طور موزون و هماهنگی در همه جوانب صورت گیرد، اگر رشد و توسعه تنها در بخش اقتصاد صورت گیرد و به فرهنگ توجهی نشود، رشد و توسعه متوازن محقق نمی گردد.
قاسمی فرزاد گفت: برخی از تئوریسین ها و نظریه پردازان علم سیاست، اقتصاد، فرهنگ و سیاست را درکنار هم قرار می دهند ولی از آنجا که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست، مقام معظم رهبری این سه امر را در دو مؤلفه اقتصاد و فرهنگ خلاصه کرده اند و مسائل سیاسی درون مسائل فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: دشمنان در مباحث فرهنگی و سیاسی هجمه های بسیاری را علیه این نظام الهی تدارک دیده اند و تلاش دارند تا مباحث فرهنگی کشور را دستخوش تغییر قرار داده و در مسائل اقتصادی کشور را با چالش مواجه سازند .
نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت افزود: مقام معظم رهبری متناسب با رویکرد نظام و مسائل هر سال، شعاری که باید سرلوحه کار باشد مورد توجه قرار می دهند که امسال مسائل اقتصادی و فرهنگی را در کنار عنوان نموده اند که برای اجرای آن مردم و مسوولین را در کنار هم مورد خطاب قرار داده اند .
وی بیان داشت: ایران اسلامی از پشتوانه محکم وغنی فرهنگی برخوردار است که می تواند در مقابله با توطئه دشمنان، ایران را پیروز کند و در اصل مسائل فرهنگی نقش آفندی در برابر تهاجم دشمنان دارد .
فرماندار پاکدشت تصریح کرد: در مباحث اقتصادی قطعا با تدابیر لازم می توان به شکل پدافندی عمل نمود و با ورود به مسائلی نظیر تغییر سبک زندگی در برابر تهاجم فرهنگی کشور را واکسینه نموده و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
وی با اشاره به صدور قطعنامه اروپا علیه ایران گفت: اخیر با شیطنت برخی از جریانات صهیونیستی در اروپا و آمریکا شاهد بودیم که مصوبه سخیفی در اتحادیه اروپا به تصویب رسیده که مبانی اعتقادی، فرهنگی و ملی ما را مورد هجمه قرار داده اند و حضور حماسی مردم در 24 خرداد سال 92 را کمرنگ جلوه داده اند.
وی تصریح کرد: نظام دموکراتیکی که کشورهای اروپایی از آن سخن به میان می آورند را خودشان قبول ندارند ، ایران دموکراتیک ترین کشور جهان است و در اکثر انتخابات فرد منتخب که با مشارکت بالای مردم انتخاب می گردد.
وی تأکید کرد: زمانی که ایران صاحب بزرگان علمی بود و از تمدنی غنی برخوردار بود اروپایی ها همدیگر را می کشتند و امروز ادبیات ایرانیان را به خودمان تحویل می دهند که البته جمهوری اسلامی پاسخ قاطعی به آنان خواهد داد .
قاسمی فرزاد تصریح کرد: البته در فرایند بین الملل وقتی ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلوست دشمنان تلاش می کنند موانعی را در مسیر پیشرفت این ملت قرار دهند ، یک روز بحث هسته ای مطرح می شود و روز دیگر مباحث حقوق بشر و یقینا در روزهای آینده مسائل دیگری را مطرح می کنند که البته ذهن مردم ما با این توطئه ها آشناست و مردم و مسوولین با حفظ وحدت و انسجام پشت سر مقام معظم رهبری با صلابت حرکت کرده و باعث رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی خواهند شد .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن