تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 85 هزار جلد سند مالکیت برای روستاییان گلستان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 85 هزار جلد سند مالکیت برای روستاییان گلستان صادر شد گرگان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: تاکنون بیش از 85 هزار جلد سند مالکیت برای روستاییان صادر شده که این اقدام کمک بسیاری در اخذ تسهیلات و اثبات مالکیت روستاییان داشته است.


ˈمحمدتقی زمانی نژادˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: املاک حدود 600 روستا زیر نظر بنیاد علوی و 150 روستا نیز اوقافی است که این امر باعث شده تا صدور سند با مشکل مواجه شود.
وی اضافه کرد: برای صدور سند املاک بنیاد علوی متقاضیان به چند دسته تقسیم می شوند از جمله از افراد تحت پوشش کمیته امداد که سنشان بالای 50 سال است هیچ پولی دریافت نمی شود و بقیه افراد از تخفیف 30 تا 40 درصدی برخوردار می شوند.
وی در باره مسکن مهر گفت: احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بر اساس قانون به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده و این بنیاد توانسته تاکنون در 16 شهر استان، 9 هزار و 345 واحد را شروع کند که هشت هزار و 960 واحد انعقاد قرارداد شده است.
وی افزود: پنج هزار واحد دیگر، آماده تحویل است و مابقی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: نظارت بر عملیات ساخت و اجرای دو هزار و 590 واحد مسکن مهر 99 ساله و مسکن شهری در 10 شهرستان، نظارت عالیه بر اجرای هفت هزار و 109 واحد مسکن مهر خودمالکین و شرکت های تعاونی در 16 شهر استان از دیگر فعالیت های حوزه مسکن مهر استان است.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن گلستان از ابتدای سال 84 که طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در کشور آغاز شده نسبت به احداث 59 هزار و 503 واحد مسکونی روستایی اقدام کرده که از این تعداد تا کنون 47 هزار و 964 واحد مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی با اشاره به بازسازی و احداث 19 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه در سطح استان گفت: بازسازی پنج هزار و 582 واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن استان به عنوان ستاد معین بازسازی در خارج از استان انجام شده است از جمله یک هزار و 349 واحد مسکونی در 22 روستای زلزله زده ورزقان استان آذربایجان شرقی بازسازی و احداث شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه گفت: 540 فقره با سقف 20 میلیون ریال برای تعمیر واحدهای مسکونی روستایی در سال 92 پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، تاکنون سه هزار و 500 خانوار در استان موفق به اخذ تسهیلات ودیعه مسکن با اعتبار بالغ بر 78 میلیارد ریال شده اند.
گلستان یک هزار روستا دارد که بر اساس آمار، از 158 هزار خانه روستایی، 118 هزار واحد با مصالح کم دوام یا بی دوام ساخته شده است.
7467/602
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن