تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌ فرمانداری کرج برای ساماندهی مراکز ترک اعتیاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه‌ فرمانداری کرج برای ساماندهی مراکز ترک اعتیاد خبرگزاری پانا :معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج طی بازدیدی از برخی مراکز ترک اعتیاد در این شهرستان از برنامه‌های فرمانداری برای ساماندهی این مراکز خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ فروردين ساعت 09:22



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛کریم حمیدوندشامگاه یکشنبه به همراه هیئتی از 5 مرکز ترک اعتیاد در منطقه کمالشهر کرج بازدیدکرد. از این تعداد 2 مرکز در حوزه درمان بیماران زن فعال بوده و 3 مرکزدیگر به درمان معتادان مرد اختصاص دارد. معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج پس از این بازدید که چندساعت به طول انجامید، طی گفت‌وگوی با خبرنگاران گفت: یکی از معضلات و دغدغه‌های اصلی خانواده‌های ما مربوط به معضل خانمان‌سوز اعتیاد است که آسیب‌های بسیاری رابه جامعه به ویژه نسل جوان وارد می‌کند. حمیدوند ادامه داد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ما، مبارزه بی‌امانی را با سوداگران مرگ داشته و هزاران شهید در این راه تقدیم کرده‌اند. وی تصریح کرد: تحلیلگران و کارشناسانی که معضل اعتیاد را به طور کامل ریشه‌یابی و بررسی کرده‌اند، معتقد هستند که بخش مهمی از تولید، توزیع و تشویق به مصرف مواد مخدر توسط کشورهای استکباری طراحی و اجرا می‌شود.
  وی افزود: کشورهای استکباری به دنبال این هستند که با گسترش این بلای خانمان‌سوز در کشورهای مستقل و آزادی‌خواه و منحرف کردن ذهن جوانان ما،توطئه‌های خود را به پیش ببرند. حمیدوند تاکید کرد: بنابراین باید برای ریشه‌کنی معضل اعتیاد در کنارمبارزه با سوداگران مرگ و برخورد قاطع با قاچاقچیان کلان و خرده‌فروشان، کارهای فرهنگی و همچنین درمانی را نیز با جدیت پیگیری کردند تا هم اهداف مربوط به پیشگیری محقق شده و هم کسانی که در این دام گرفتار شده‌اند را نجات دهیم. وی اضافه کرد: لذا مراکزی برای درمان بیماران تاسیس شده است که به دلیل اهمیت موضوع باید نظارت زیادی از سوی افراد متخصص و دستگاه‌های متولی برعملکرد این مراکز داشته باشیم. معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج افزود: در همین راستا طرح‌هایی باهدف ساماندهی فعالیت مراکز ترک اعتیاد در دستور کار فرمانداری کرج قرار دارد که امیدواریم با همراهی و جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها هر چه سریع‌ترنهایی شود. حمیدوند در پایان گفت: بازدید از مراکز ترک اعتیاد کرج نیز در همینراستا انجام شده است و این موضوع در دستور کار مدیریت ارشد مرکز استان البرز قراردارد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن