تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815331370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: مراکز ترک اعتیاد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: مراکز ترک اعتیاد
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ - 12 April 2014


یاسین گندمی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

باسلام برخود وظیفه دانستم مطلبی را در شرایط حال در موضوع ترک اعتیادجوانان این مرزوبوم و یک سری سواستفاده های کلان وبی حد از مددجویان این مراکز که توسط یک عده سودجو و فرصت طلب به عمل می آید به عرض برسانم.

این مراکز در حال حاضر توسط یک سری پزشکان عمومی و گاها متخصص اداره میشود و در تهران در نقاط بالاشهری و با رفاه تمرکز زیادی دارند چون افرادی که سومصرف مواد دارند از بیم فاش شدن وآبروریزی وشاید هم به خاطرشرایط مالی مطلوب حرفی نمی زنند.

طبق قانون عرضه هر دارویی درشهربرعهده داروخانه هاباحضوریک داروسازوباقیمت مصوب وزارت بهداشت مجازمی باشدامادراین مراکزبه بهانه مددجویی افراددارونیزتجویزودرهمانجا باهرقیمتی که دلشان میخادارایه میگرددازشربت متادون تاقرص های آنهالذادرذیل قیمت انواع داروها راکه این مراکز سودجووفرصت طلب ازمردم میگیرندبه عرض می رسانم.

۱_قرص پنج میلی گرم متادون هربسته صدتایی صدوده هزارتومان
۲_قرص۲۰میلی گرم متادون هربسته صدتایی سیصدوهفتادهزارتومان
۳_هربسته صدتایی قرص متادون چهل میلی گرم پانصدوپنحاه هزارتومان
۴_شربت های متادون هم برحسب میلی گرم آنهاومقدارسی سی که هریک سی سی را یک قرص محاسبه میکنندقیمت گذاری وبه فروش می رسد.

بابررسی ومحاسبه قیمت موادمخدردرجامعه ونیزباتوجه به توصیه های این مراکزبه مددجویان خودکه بایدحداقل سه سال دارودریافت کنند به نظرمیادکه مصرف موادبه مراتب ارزانترازترک آن می باشددرحالیکه این مراکزبایستی به عنوان مددکاراجتماعی وازطریق دولت نیزپشتیبانی شوندوشایدهم میشوندولی زفرصت طلایی به وجود آمده نهایت استفاده رامیکنندوهیچگونه نظارتی هم براعمال آنها وجودندارد

بااین اوضاع افرادوپزشکانی هستنددرسطح شهرتهران دارای چندین مرکزبوده وبااین مشکل جوانان مردم تجارت ناپامی راانجام می دهنددرحالی که دارپی این مرامز راحتماوزارت بهداشت دراختیارشان میگذاردوتعدادشان هم کم نیست.

* برای آشنایی با شرایط و نحوه همکاری با «نگاه شما» اینجا را کلیک کنید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن