تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814190559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین روز نام نویسی یارانه نقدی/ امروز نوبت شماره ۵


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ششمین روز نام نویسی یارانه نقدی/ امروز نوبت شماره ۵


سرپرستان خانوار با رقم آخر ۵ شماره ملی امروز برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کنند .براساس زمان‌بندی اعلام‌شده سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم شماره ملی آنها ۵ باشد، می‌توانند امروز ثبت‌نام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ثبت نام سرپرستان خانواری که رقم راست شماره کارت ملی آنها عدد 5 است از ساعت 24 آغاز شده است.

 امروز ششمین روز ثبت نام متقاضیان نیازمند دریافت یارانه نقدی است و سرپرستان خانوارهای متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم (رقم سمت راست) کد ملی آنها ۵ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانی (www.refahi.ir) اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مردم خواسته است که با توجه به اینکه تا پایان ثبت‌نام امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات وجود ندارد، در ثبت مشخصات خود دقت کافی را اعمال کنند.

همچنین دولت عنوان کرده است، منابع حاصل از انصراف متقاضیان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برای بهداشت، درمان، سلامت، حمل ونقل عمومی،‌ تولید و اشتغال صرف خواهد شد.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «شش» است در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین باید نام نویسی کنند.

سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی که در 10روز تعیین شده (تا 29 فروردین ماه) به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری نام نویسی کنند.

ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکان پذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی، فرمانداری ها، بخشداری ها، استانداری ها، مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.
 
دانلود


دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن