تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806529176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات فنی تراکتورهای توزیعی در گالیکش کشاورزان را با مشکل مواجه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات فنی تراکتورهای توزیعی در گالیکش کشاورزان را با مشکل مواجه کرد گالیکش - ایرنا - ایرادهای فنی تراکتورهای فرگوسن توزیعی بین کشاورزان گالیکشی ، آنان را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گالیکش در سال گذشته 43 دستگاه ماشین الات کشاورزی و ادوات مربوطه نظیر تراکتور بین کشاورزان توزیع کرده این در حالی است که بخش زیادی از این تراکتورها که به صورت نقد و اقساط تحویل آنان شده از نظر فنی دچار مشکل هستند.
برخی از صاحبان تراکتورهای خریداری شده این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با ابراز گلایه از تولید کنندگان این نوع تراکتور در کشور بیان کردند، تراکتورهای نو حداقل باید برای مدت چند سال بدون مشکل برای کشاورزان کار کند ولی اکثر انان از نظر فنی دچار اشکال هستند.
یکی از خریداران تراکتور فرگوسن در روستای میرزاپانگ گالیکش در این خصوص به خبرنگار ایرنا ، گفت: حدود 1.5ماه گذشته که یکدستگاه تراکتور 285 فرگوسن به قیمت تمام شده 770 میلیون ریال که از این مقدار 320 میلیون ریال به صورت نقدی و بقیه نیز با تسهیلات بانکی خریداری کردم ولی از نظر فنی موتور دچار مشکل است.
ˈصفدر گلوی مقدمˈ افزود: این تراکتور تازه خریداری شده نه تنها موتور ان بخار می کند بلکه لوله فرمان هیدرولیک آن نیز روغن ریزی دارد.
وی گفت: با توجه به مشکلات این تراکتور مجبورم برای رفع ایرادات آن به مکانیکی مراجعه کنم و با هزینه زیاد نسبت به رفع نقایص ان اقدام کنم.
یکی دیگر از خریداران این نوع تراکتورها گفت: لاستیک تراکتوری که از نمایندگی تحویل گرفتم فرسوده بود مسوولان نمایندگی در پاسخ به اعتراض بنده گفتند که این شانس شما است که لاستیک تراکتور تحویلی به شما فرسوده می باشد.
ˈ احمد خسروی ˈ افزود: برای تعویض لاستیک تراکتور در بازار مجبور شدم با تحویل لاستیک و پرداخت بیش از چهار میلیون ریال به عنوان مابه التفاوت، لاستیک دیگری تهیه نمایم.
ˈابراهیم عربˈ ساکن روستای پاسنگ بالا نیز گفت: حدود یک ماه پیش که تراکتور فرگوسن شش سیلندر جفت را با قیمت تمام شده یک میلیارد و 400 میلیون ریال، که از این مقدار 650 میلیون ریال به صورت نقد و 750 میلیون ریال به صورت تسهیلات بانکی خریداری کردم ولی متاسفانه این تراکتور روغن ریزی داشت.
وی افزود: پس از مراجعه به نمایندگی نسبت به تعمیر ان اقدام شد ولی حالا آمپرهای آن خراب شده است.
به گفته وی، همچنین سوزن های فارسونکای این تراکتور نو نیز خراب بوده که توسط نمایندگی ان سوزنها را تنظیم کردند ولی با این حال هم خوب کار نمی کند.
وی خاطر نشان کرد: تراکتورهای صفر که هنوز در کارهای کشاورزی استفاده زیادی نشده دچار مشکل هستند، نمی دانیم که پس از مدتی استفاده سنگین در بخش کشاورزی، چقدر باید برای ان هزینه کنیم.
انان خواستار رسیدگی مسوولان ذیربط در جهت رفع مشکلات و همچنین جبران ضرور و زیان شدند.
مدیر جهادکشاورزی گالیکش با تایید مشکلات فنی تراکتورها به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر مشکلات فنی ماشین الات تحویلی کیفیت قطعات بکار رفته در ماشین الات کشاورزی پایین است و مهمتر از همه نیز خدمات پس از فروش آن مطلوب نیست .
ˈ جبیت الله زارعˈ افزود: با توجه به بالا بودن قیمت تراکتور شایسته است کارخانه سازنده نسبت به ارائه تراکتورهای با کیفیت بالا و همچنین ارائه خدمات بهتر پس از فروش دقت عمل بیشتری داشته تا موجبات نارضایتی کشاورزان فراهم نشود.
وی در خصوص نارضایتی مردم نسبت به ماشین الات کشاورزی گفت: تاکنون کشاورزان برای رفع مشکلاتشان به این مدیریت مراجعه نکرده اند ولی موضوع را از طریق نمایندگان کارخانه تراکتور سازی پیگیری خواهیم کرد.
مدیر جهادکشاورزی گالیکش در خصوص تعداد ماشین الات کشاورزی توزیعی در سال 92 گفت: در سال گذشته 25 دستگاه تراکتور، 2 دستگاه کمباین غلات، یکدستگاه کمباین برنج و 15 دستگاه نیز ادوات کشاورزی از قبیل سمپاش ، عمیقکار دیم ، دروگر غلات و ادوات کم خاک ورزی بین کشاورزان این منطقه توزیع شده است.
زارع افزود: با توجه به اینکه برای سال جاری 350 کشاورز متقاضی دریافت تراکتور و ادوات مربوطه می باشند و از طرفی پایین بودن ضریب مکانیزاسیون و خرد بودن اراضی کشاورزی شهرستان خواستار تخصیص اعتبار بیشتری برای پرداخت تسهیلات بانکی به خرید ماشین الات کشاورزی شد.
مسوول فنی نمایندگی کارخانه تراکتور مسی فرگوسن تبریز در شهرستان های مینودشت و گالیکش گفت: مشکلات فنی مطرح شده از سوی خریداران را قبول ندارم چرا که تراکتورها را سالم تحویل خریداران می دهیم.
ˈ مجید قزلسفلوˈ در عین حال افزود: خریدارانی که تراکتور انان دچار مشکل و خرابی باشد به نمایندگی مراجعه کنند نسبت رفع نقص ان اقدام خواهیم کرد.
شهرستان گالیکش در شرق گلستان با 29 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و 9 هزار نفر بهره بردار دارای 900 دستگاه تراکتور و 200 دستگاه کمباین می باشد.
/7481/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن