تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایت جامعه حول محور منویات رهبری اعتلای فرهنگ کشور را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدایت جامعه حول محور منویات رهبری اعتلای فرهنگ کشور را به دنبال دارد ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان غربی گفت: هدایت جامعه حول محور منویات مقام معظم رهبری اعتلای فرهنگ کشور را به دنبال دارد.


حجت الاسلام محمد باقر کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ می تواند بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف نظام باشد.
وی اضافه کرد: تقویت فرهنگ عمومی بسیار مهمتر از سایر رفتارها در کشور است و جامعه باید بر مبنای منویات مقام معظم رهبری مدیریت شود.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خانواده در تقویت فرهنگ عمومی در جامعه، اظهار کرد: تا زمانی که رفتارهای اجتماعی به رفتارهای عمومی تبدیل نشود، انجام هیچ کار فرهنگی مثمر ثمر نیست.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به نقش مدیران در ایجاد تغییرات فرهنگی و اقتصادی باید از تجربه مدیران توانمند به منظور شتاب بخشی به مسئله اقتصاد و فرهنگ بیشترین استفاده را کرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری نیز گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ مصرف گرایی از خانواده های ایرانی گرفته شود و تجمل و چشم و هم چشمی ها جای خود را به قناعت و پرهیز از اسراف بدهد.
حجت الاسلام کریمی بر حمایت و خرید کالاهای ایرانی تاکید کرد و افزود: این اقدام زمینه ساز توسعه اقتصادی در کشور است.
8136/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن