تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق منویات رهبری در مقوله اقتصاد و فرهنگ موجب رشد و توسعه کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق منویات رهبری در مقوله اقتصاد و فرهنگ موجب رشد و توسعه کشور می شود دماوند- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس و شهرهای رودهن و آبعلی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در مقوله اقتصاد و فرهنگ اسلامی، موجب رشد و توسعه کشور در تمامی عرصه ها می شود.


حجت الاسلام والمسلمینˈحسین توسلیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال 93 به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی مقام معظم رهبری نشان از رشد و توسعه کشور و کسب موفقیت های بسیار از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون است.
وی ادامه داد: واژه اقتصاد مقاومتی فرموده مقام معظم رهبری، برگرفته از بینشی عمیق و سیاسی است که می تواند سدی محکم در برابر جریان تحریم های استکبار جهانی تلقی می شود.
حجت الاسلام توسلی با تاکید بر سیاست مقاومتی به عنوان اهرم کاهش مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی با عزمی ملی و مدیریت جهادی می تواند با وجود تحریم های شکل گرفته علیه ایران، گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی باشد و این مهم تنها با اقتصاد مقاومتی مرتفع خواهد شد.
این مقام مسوول بر همدلی و مشارکت بیشتر تاکید کرد و گفت: گرچه دشمن با تحت فشار قراردادن اقتصاد و فرهنگ ایران، در حال مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ولی منویات و پیام های داهیانه مقام معظم رهبری نقشه راهی برای رسیدن به اهداف عالیه خواهد بود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به لطف الهی و تلاش جوانان این مرز و بوم در تمامی عرصه ها به جایگاه ارزشمندی رسیده است، خاطرنشان کرد: توسعه در عرصه های مختلفی همچون هوافضا، فناوری های هسته ای، سلول های بنیادی و همچنین مباحث سیاسی نشان از جایگاه ایران به سمت توسعه است.
امام جمعه رودهن به سفر مقام معظم رهبری در کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: اهمیت فرهنگ به ویژه فرهنگ اسلامی از اقتصاد هم مهم تر است، زیرا می توان با ترویج فرهنگ اسلامی و دینی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز پیش رفت و به موفقیت های بسیاری دست یافت.
حجت الاسلام توسلی گفت: دشمن در تلاش است تا فرهنگ اسلامی و انقلابی ما را تضعیف کند و وظیفه ما است تا برای نسل های آینده این مهم را نهادینه کنیم.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن