تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798398350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ توافق غیراصولی را نمی پذیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار جزایری: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ توافق غیراصولی را نمی پذیرند تهران - ایرنا - معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت توجه به منافع ملی ایران در فرآیند گفت وگو و مفاهمه با جمهوری اسلامی توسط طرفهای مقابل گفت: به آمریکا می گویم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ توافق غیراصولی را نمی پذیرند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» با بیان اینکه ما زمانی برای مفاهمه احترام قائل هستیم که در چارچوب منافع ملی کشورمان باشد و اگر قرار باشد تحت فشار کوتاه بیاییم، انقلاب سال 57 شکل نمی گرفت، افزود: با وجود گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز حاکمان آمریکایی و اروپایی درک درستی از منطق و گفتمان غالب انقلاب اسلامی ندارند و در کمال تاسف همه پدیده ها را در قالب آموزه های سلطه گرانه خود تحلیل و تفسیر می کنند و اساساً یکی از دلایل ناکامی غربی های زیاده خواه در برابر جمهوری اسلامی ایران، از همین مسأله نشأت می گیرد.
وی با اشاره به راهبردهای آمریکایی ها در قبال ایران اسلامی ادامه داد: راهبرد امروز آمریکا در قبال ایران مبتنی بر «درگیری و مشغول سازی» است و این راهبرد ناشی از سه مسأله شامل «فرافکنی مشکلات داخلی و سرگرم کردن افکار عمومی جامعه آمریکا به دشمن بزرگ خود ساخته»، «ممانعت از شنیده شدن پیام انقلاب اسلامی به مردم جهان» و نیز «سرگرم سازی و موضوع سازی داخلی در ایران» است.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه راهبردها و تاکتیک های آمریکا در ایران تحت رصد سازمان های ذیربط قرار دارد، تصریح کرد، آمریکا در تبلیغات بگونه ای وانمود می کند که توانسته جمهوری اسلامی ایران را خسته و زمین گیر کند، و در اثر این نوع تبلیغات و پروپاگاندای رسانه ای تعدادی از مقامات سیاسی این کشور نیز با رسیدن به چنین باوری در آرزوی تحقق شرایطی هستند که منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران همچون دوران سیاه گذشته به پای آمریکایی ها ریخته شود.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر اساس این باور غلط است که آمریکایی ها تشدید فشارها و بد اخلاقی ها و تهدیدات را همچنان در دستور کار خود قرار داده اند، در حالیکه چنانچه آنان، اندک فهم درستی از جامعه رشد یافته ایران اسلامی داشتند، وقت و امکانات خود و دیگران را اینگونه صرف اقدامات ضد بشری و شیطان پسند نمی کردند.
رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه هر چه می گذرد ابعاد کلام طلایی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «آمریکا شیطان بزرگ است» بیشتر نمایان می شود، افزود: مبارزه ما با آمریکا، مقابله حق با شیطان است، همه کسانی که در این راه مبارزه می کنند اطمینان دارند که پیروزی نهایی از آن جبهه حق و عدالت خواهی است و بدون تردید در میدان این مبارزه آن که خسته و از پای خواهد افتاد، حاکمان ستمگر آمریکایی خواهند بود.
سردار جزایری گفت: در انتظار فرصت مناسبی هستم تا پاره ای از نافهمی ها و حماقت های سیاسی حاکمان آمریکا را در معرض افکار عمومی جهانیان قرار دهم.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن