تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ حجاب بانوان حداقل انتظار مادران شهید است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران رضایی:
حفظ حجاب بانوان حداقل انتظار مادران شهید است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خاطرنشان کرد: حفظ حجاب اسلامی بانوان در جامعه حداقل انتظار مادران شهداست و حفظ و استمرار نظام بیشترین دغدغه این عزیزان است.



به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی رضایی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل و تکریم از مادران 3 شهید به بالا در بیت نماینده ولی فقیه در مازندران به 10 هزار شهید استان اشاره و اظهارداشت: در مازندران 10 مادر 3 شهید، 12 همسر و مادر شهید، 2 خانواده بالای 2 شهید، 6 هزار و 62 والده شهید در قید حیات اند. وی بیان کرد: در زمان جنگ در استان 2 هزار و 730 شهید متاهل، 340 خانواده 2 فرزند ، 177 تک فرزند پسر ، 8 خانواده تنها فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند. رضایی اذعان داشت: نظام برای همیشه مدیون شهداست و خانواده های شهدا بی توقع ترین افراد هستند. وی با اشاره به اینکه مادران 3 و 4 شهید در زمان نیاز نظام اسلامی به آنها فرزندان خود را بدرقه کردند، گفت: در حال حاضر در استان مادران شهیدی که همسر شهید هم هستند، حضور دارند.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن