تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال ارائه بسته های حمايتي به رانندگان به جاي افزايش كرايه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری
احتمال ارائه بسته های حمايتي به رانندگان به جاي افزايش كرايه
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: زمزمه هاي حمايتهاي دولتي از تاكسي ،اتوبوس و مترو به جای گران شدن دوباره كرايه ها و بازنگری در مصوبه كرايه هاي حمل و نقل عمومي  شنيده مي شود .



ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه احتمال دارد مصوبه شوراي شهر تهران در خصوص افزايش كرايه هاي حمل و نقل عمومي اجرا شود گفت: پيشنهاد بسته هاي حمايتي از ناوگان اتوبوسراني ،تاكسي و مترو به جاي افزايش كرايه ها ارائه شده است. وي با اشاره به موضوعاتي كه در جلسه روز يكشنبه شوراي شهر تهران مطرح شد گفت: يك فوريت تغيير تعرفه هاي تراكم غير مجاز كه مربوط به سال 82 در شهرداري است، به تصويب رسيد. معرفي 12 تن از شهرداران مناطق به عنوان ذي حسابان شهرداري و 5 نفر به عنوان قائم مقام ذي حسابي در شهرداري از مصوبات ديگر شورا بود.
 


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن