تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815323236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین فرهنگی در سال 93 رسالت سنگین تری را بر عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان کبیر:
مسئولین فرهنگی در سال 93 رسالت سنگین تری را بر عهده دارند
گرگان – خبرگزاری مهر: دبیر کانون مداحان کشور با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ، گفت: مسئولین به ویژه کانون مداحان در این سال وظیفه سنگین تری را بر عهده دارد و باید برای فرهنگ سازی دینی جامعه بیشتر تلاش کنند.



به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حسین کبیر صبح یکشنبه در جمع مسئولان فرهنگی گرگان ابراز داشت: فرهنگی یکی از اساسی ترین  ارزش های هر جامعه ای محسوب می شود و جامعه بدون فرهنگ از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار نیست. وی با اشاره به فعالیت های کانون مداحان بیان داشت: در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی برای جدول زمان بندی برای کانون مداحان هستیم تا به این وسیله بتوانیم برنامه ها را به صورت سه ماهه برنمه ریزی نماییم. مسئول کانون مداحان و شاعران آئیینی استان گلستان افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم برای تامین مداح برای مراسم های مختلف انجام شده است و این ارتباط و تعامل باعث شد تا در شبهای فاطمیه برای تامین مداح به کانون مداحان مراجعه نمایند. وی  ادامه داد: همچنین اگر مداح ویا شاعر آیینی بخواهد در صدا و سیما برنامه اجرا کند باید با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی باشد و از این سازمان استعلام بگیرند و برای نصب بنر در سطح شهر در خصوص تبلیغاتی که برای برنامه های مداحی می شود با هماهنگی این سازمان انجام شود که البته تصویب نهایی نیز با شورای فرهنگ عمومی شهر است. کبیر در خصوص دستورالعمل جدید کد مداحی اظهار داشت: یکی از معیارهای جدید صدور کارت مداحی فعالیت هایی است که مداحانم انجام می شوند و این فعالیت ها در صدور این کارت برای آنها بسیار موثر است. وی  ادامه داد: همچنین شرکت در کلاس های آموزش اصول مداحی یکی دیگر از امتیازات مداحان در ثبت کد مداحی است.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن