تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد کرمانشاه - ایرنا - نخستین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی، روز یکشنبه با حضور تیم هایی از دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه در حاشیه آغاز این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از مسابقات با حضور 60 تیم از دانشگاه های سراسر کشور در سه گرایش سازه های سنگین، راندمان و فرم های زیبا برگزار می شود.
ˈشهریار همتیˈ افزود: روز گذشته کار پذیرش سازه ها انجام شد و مسابقات از امروز آغاز می شود و عصر فردا با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.
وی گفت: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات که موفق به ساخت مقاوم ترین پل از رشته های ماکارونی شوند ، جوایز نقدی اهدا می شود.
همتی افزود: در این مسابقات که برای نخستین بار است به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود، معاونت فرهنگی دانشجویی ، انجمن علمی دانشجویی عمران، انجمن علمی دانشجویی معماری و بسیج دانشجویی دانشگاه همکاری دارند.
7450/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن