تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مرحله دوم یارانه در راستای ارتقای سطح سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان انصاری اعلام کرد:
اجرای مرحله دوم یارانه در راستای ارتقای سطح سلامت
زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یادآور شد: منابع حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها در رونق تولید داخلی و ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه صرف خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر،جمشید انصاری شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران،افزود: اقتصاد باید درون زا باشد و مقام معظم رهبری بر این امر تاکید دارند که باید از کلیه پتانسیلها برای توسعه اقتصاد استفاده شود. وی اظهار داشت: یک کار گروه اقتصادی در ذیل شورای برنامه ریزی توسعه در بحث کلان تشکیل شده و این کار گروه جلسات مکرر تشکیل می دهد و برنامه های توسعه ای را در دستور کاری خود قرار داده و در حوزه اقتصادی مانور می دهد. استاندار زنجان گفت: سال گذشته سال دشواری بود و در تامین منابع مالی مورد نیاز دستگاههای اجرایی با کمبود منابع مواجه بودیم و به لحاظ ایجاد زمینه های سرمایه گذاری در استان مشکلات فراوانی وجود داشت. وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: ایشان براساس مقتضیات زمانی شعار سال را نامگذاری کرده اند بنابراین در راستای تحقق این شعار باید مدیران همت و مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند. استاندار زنجان، با بیان اینکه بودجه سال جاری استان زنجان تفاوت چندانی با سال گذشته  ندارد گفت: بودجه پیش‌بینی شده برای استان 211 میلیارد تومان است که سال گذشته 210 میلیارد بود. انصاری گفت: امکان تحقق در آمد بودجه عمرانی سال جاری استان زنجان تفاونی با با سال گذشته نداردگفت: سال گذشته فقط 32 درصد از بودجه مصوب در حوزه عمرانی اختصاص یافت. وی، به افزایش نامتوازن درآمدهای استان زنجان در لایحه ارائه شده توسط دولت به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: این مبلغ در بودجه نهایی با متوسط کشوری برابر شده است. استاندار زنجان، به مشکلات هدفمندی یارانه‌ها در مرحله نخست اشاره کردوافزود: مردم به خوبی با مشکلات تامین و پرداخت یارانه‌ها آشنا شده‌اند و همچنین اشکالات هدفمندی یارانه ها و مرحله اول آن به اندازه کافی بیان شده است.

انصاری با اشاره به انتظار دولت از افرادی که تمکن مالی دارند گفت: بخشی از یارانه‌های پرداخت شده به مردم از بودجه عمومی و استقراض از بانک مرکزی تامین می‌شود.

وی کمبود اعتبار در پرداخت یارانه‌ها را 15 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 10 تا 11 هزار میلیارد تومان از این مبلغ از بودجه عمومی تامین و بقیه هم از بانک مرکزی قرض گرفته می‌شود. استاندار زنجان یادآور شد: سال گذشته 42 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شد و در این راستا 27 هزار میلیارد تومان افزایش حامل های انرژی بود. انصاری گفت: از زمانی که این طرح اجرا شده 138 هزار میلیارد تومان یارانه در کشور پرداخت شده است. وی تصریح کرد: اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بزرگترین طرح دولت است که همکاری مردم در اجرای فاز دوم هم در توسعه کشور در همه حوزه ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود. استاندار زنجان گفت: اجرای موفق این قانون جز با همکاری و همدلی عمومی امکان پذیر نیست. انصاری ادامه داد: منابع حاصل از اجرای این مرحله از قانون هدفمندسازی یارانه ها در رونق تولید داخلی و ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه  و تحت پوشش قرار دادن کلیه مردم ازبیمه قرار خواهد گرفت. وی به دیدار سرکنسول ترکیه در ایران اشاره کرد و گفت: زنجان در صادرات و واردات از ترکیه دارای وضعیت خوبی است و هدف از این دیدار حفظ و ارتقای مبادلات بین استان زنجان با کشور ترکیه بوده است.

استاندار زنجان ، در خصوص قیمت‌های حامل‌های انرژی گفت: افزایش قیمت حامل‌های آب، برق وگاز و تلفن آغاز شده در این راستا طوری عمل شده تا شوک روانی در مردم ایجاد نشود. انصاری گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی مانند بنزین بیشتر از گازوئیل است.
 


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۰۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن