تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814743310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور رییس جمهور سوریه اظهارت منسوب به خود در فیس بوک را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاور رییس جمهور سوریه اظهارت منسوب به خود در فیس بوک را تکذیب کرد تهران – ایرنا – خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه اعلام کرد که مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه، اظهارات منتسب به خود در روزنامه ˈالحیاتˈ لندن به نقل از صفحه فیس بوکش را تکذیب کرد.


براساس این گزارش ˈبثینه شعبانˈ در یک گفت وگوی تلفنی با شبکه تلویزیونی ˈالمیادینˈ گفت که وی هیچ صفحه ای در فیس بوک ندارد و لذا اظهارات منتسب به خودش را در این شبکه اجتماعی تکذیب می کند.
این گزارش حاکی است که وی ضمن ابراز تاسف از رفتار غیرمسئولانه برخی رسانه ها، از فردی هم که به نام او در فیس بوک این صفحه را ایجاد کرده است، خواست که آن را ببندد.
خانم شعبان ابراز تعجب کرد از اینکه روزنامه مهمی چون مانند الحیات نیز بی تجربه خود را با انتشار خبری بدون اینکه صخت و سقم آنرا مشخص کرده باشد، ثابت کرد.
وی هدف از انتشار چنین اظهاراتی را ایجاد فتنه و بلوا خواند و افزود: کسانی که به نام او در فیس بوک صفحه ایجاد کرده اند، نیت خیری ندارند.
ˈبنابراین بی اخلاقی بیش نیست چنانچه فردی بدون اطلاع فردی دیگر بخواهد به نام او (من) صفحه ای ایجاد کند جز اینکه خواسته باشد با ضربه زدن به من از آب گل آلود ماهی بگیرد، کاری حرفه ای انجام نداده است.
مترجمام**1378**1547
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن