تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: باید از برنامه های تکراری در بخش آموزشی اجتناب شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول: باید از برنامه های تکراری در بخش آموزشی اجتناب شود گالیکش - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: باید با برنامه ریزی دقیق ، مدیریتی در مدارس ضمن جلوگیری از کارهای تکراری در بخش های آموزش به ارتقا آموزش و پرورش کمک شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈقربان عرب احمدی ˈ روز شنبه در جلسه معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش گالیکش افزود: اداره آموزش و پرورش گالیکش در بخش ارائه تسهیلات و اسکان مسافرین نوروزی مقام سوم استان را به خود اختصاص داد.
وی گفت: موفقیت هر مدیری مدیون تلاش و همکاری همه جانبه همکاران و تعامل اولیا با آموزش و پرورش تحقق عینی خواهد یافت.
فرماندار گالیکش نیز در این ایین گفت: آموزش و پرورش در مقوله فرهنگ باید در چارچوب سیاست های دولت تدبیر و اعتدال گام بردارد.
ˈحسن خسرویˈ افزود: اسفتاده از توانمندی های جریانات فکری سالم در برنامه کاری خود در جهت توسعه همه جانبه فرهنگی موثر خواهد بود.
وی گسترش فرهنگ نماز را مهمترین اهداف فرهنگی جامعه دانست و گفت: در این زمینه اموزش و پرورش نیز باید برای این مهم در جامعه و بخصوص در بین دانش اموزان تلاش کند.
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این آیین ضمن معفی ˈ مهدی خسروی ˈ به عنوان مدیر جدید اموزش و پرورش گالیکش از ˈرضا سرایلو ˈ مدیر قبلی این نهاد قدردانی کرد.
خسروی در این آیین گفت: تلاش خواهم کرد تا در چارچوب برنامه های دولت تدبیر و امید و با استفاده از توانمندی های فکر و اندیشه بازنشستگان و بکارگیری تمامی امکانات در جهت توسعه و تعالی فرهنگ منطقه گام برداریم.
وی، پیگیری برنامه های مالی و رفاهی فرهنگیان مانند ساخت مرکز رفاهی فرهنگیان ، استفاده از صندوق تعاون فرهنگیان و راه اندازی سامانه مجازی ارتباط با فرهنگیان از دیگر برنامه های قابل پیگیری دانست.
/7491/622/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن