تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815415468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتیاد به مواد مخدر عامل اصلی ارتکاب جرم در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتیاد به مواد مخدر عامل اصلی ارتکاب جرم در جامعه است ورامین – ایرنا – رییس دادگستری شهرستان ورامین گفت: اعتیاد به مواد مخدر عامل اصلی ارتکاب افراد به جرم از جمله سرقت می باشد.


عبادالله میرزایی روز شنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان که در محل دادگستری ورامین برگزار شد، گفت: زمانی که سرپرست خانواده به دلیل ارتکاب جرم زندانی می شود، معضلات عدیده ای را به همراه دارد که این مشکلات نه تنها گریبانگیر خانواده خود می شود، بلکه جامعه را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
وی افزود: خانواده زندانیان به دلیل از دست دادن سرپرست در معرض بسیاری از آسیب های اجتماعی قرار می گیرند و مسوولین وظیفه دارند تا با رفع نیازهای این خانواده ها، زمینه را برای آزادی زندانیانی که استحقاق آزادی دارند فراهم آورند.
وی اظهار کرد: دادگستری تا آنجا که امکان قانونی وجود دارد سعی می کند تا از حبس نمودن افراد ممانعت به عمل آورد و با جایگزین نمودن اهرم های دیگر، ضمن کاهش سطح ارتکاب جرم در جامعه، از زندانی نمودن افراد جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: در این راستا، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین نیز تلاش دارد با کمک خیرّین نیک اندیش، ضمن یاری رساندن به خانواده زندانیان، شرایط را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم کند.
میرزایی گفت: امروز بسیاری از پرونده های طلاق، ناشی از ارتکاب افراد به جرم و زندانی شدن آنان تشکیل می شود که این امر می باید با همکاری و همیاری مسوولین شهرستانی و استانی کنترل و از زندانی شدن افراد جلوگیری شود .
رئیس دادگستری ورامین تصریح کرد: وقتی جرمی رخ می دهد، چندین نفر زمان و انرژی صرف می کنند تا بتوانند وی را نجات دهند، بنابراین می باید شرایطی فراهم شود تا از ارتکاب به جرم افراد به دلایل مختلف جلوگیری شود .
وی گفت : امروز همه مسوولین وظیفه دارند تا در صحنه حاضر شوند و با تلاش و همیاری از وقوع حتی یک جرم در جامعه جلوگیری نمایند تا برایند این کار جامعه را از بروز آسیب های اجتماعی رهایی بخشد .
دادستان عمومی و انقلاب ورامین نیز در این جلسه گفت : یکی از مهمترین فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان، رسیدگی به امور خانواده آنان و تلاش در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است و این امر زمانی امکان پذیر خواهد بود که این انجمن از درآمدی پایدار برخوردار باشد .
ابوالقاسم مرادطلب افزود: برگزاری مراسم جشن گلریزان به طور کامل نمی تواند نیازهای این انجمن را برآورده نماید و می باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه در آمدی زایی این انجمن را فراهم نمود.
وی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان با بضاعت اندک و محدود خود تا کنون فعالیت های مناسبی در رفع نیازهای خانواده زندانیان برداشته و توانسته با حمایت خیرّین نیک اندیش زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کند .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن