تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805505328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش شمار یارانه بگیران، کمک به دولت برای تقویت زیر ساخت هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاهش شمار یارانه بگیران، کمک به دولت برای تقویت زیر ساخت هاست بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: کاهش شمار یارانه بگیران کمک به دولت برای افزایش سرمایه گذاری در تقویت زیرساخت هاست.


به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید به مردم اعتماد کرده است و افرادی که نیازی به یارانه نقدی ندارند برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه از ثبت نام در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه انصراف دهند.
وی اضافه کرد: با کاهش هزینه دولت در بخش پرداخت یارانه نقدی زمینه سرمایه گذاری بیشتر در بخش حمل و نقل، سلامت و توسعه زیرساخت ها از جمله آب و برق فراهم می شود.
سالاری اضافه کرد: هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها پرداخت نقدی به مردم و تخصیص بخشی از درآمد ناشی از اجرای این قانون به سایر بخش ها و حمایت از واحدهای تولیدی که منجر به اشتغال پایدار شود، است.
وی بیان کرد: در مرحله اول پرداخت نقدی به مردم انجام و آمار یارانه بگیران از جمعیت کشور بیشتر شد که این امر سبب افزایش هزینه ها بابت پرداخت نقدی بیش از حد پیش بینی شد.
سالاری اظهارکرد: برهمین اساس درآمد ها نیز کامل وصول نشد و دولت نه تنها از محل درآمد یارانه ها چیزی اضافه نیاورد که در بخش توسعه به کار گیرد بلکه از منابع اعتباری برخی از بخش ها کسر و به پرداخت نقدی به مردم اختصاص یافت.
وی ادامه داد: کسانی که واجد شرایط دریافت یارانه هستند و ثبت نام می کنند نیز به طور میزان پرداخت نقدی به آنان با کاهش مواجه نمی شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: انتظار داریم با انصراف تعدادی از مردم آمار یارانه بگیران در کشور کاهش و هزینه دولت در پرداخت یارانه نقدی کاهش یابد تا با افزایش درآمد حاصل از آن به بخش توسعه کمک شود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم با اجرای صحیح مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و در سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تحولی اساسی در عرصه اقتصادی به وجود آید.
سالاری با تاکید بر ارتباط اقتصاد و فرهنگ گفت: برخی از رفتارهای اقتصادی ما در جامعه نشات گرفته از فرهنگمان است که در این زمینه باید تجدید نظر شود چون با بهبود این رفتارها اهداف اقتصادی نظام اسلامی در جامعه اجرا می شود.
وی یادآور شد: اگر زیرساخت ها از محل درآمدهای ناشی از مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در جامعه تقویت شود به رفاه اجتماعی بویژه در بخش سلامت، حمل و نقل، بهبود معیشت و اشتغال می رسیم.
استاندار بوشهر با تاکید براین که هم اکنون هیچ افزایش قیمتی نداریم و پیش بینی می شود این افزایش قیمت بسیار پایین باشد گفت: صندوق توسعه ملی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی امسال برای نخستین بار علاوه بر صنعت و بخش کشاورزی در بخش گردشگری نیز تسهیلاتی به سرمایه گذاران می دهد.
وی با تاکید براین که جامعه ما اخلاق محور است افزود: دولت و نظام به مردم اعتماد کرده و مطمئنیم که مردم پاسخ این اعتماد را می دهند و نیازی به راست آزمایی دولت نیست.
استاندار بوشهر اضافه کرد: امیدواریم درصد انصرافی ها در حد پیش بینی ها باشد که نیازی به حذف بخشی از ثبت نام کنندگان نباشد چون دولت از طریق بانک های اطلاعاتی با راست آزمایی اطلاعات می تواند برخی ها را حذف کند. ک/2
629/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن