تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798348867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان تحت پوشش بیمه تکمیلی و بازنشستگی قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با امضای تفاهمنامه؛ نخبگان تحت پوشش بیمه تکمیلی و بازنشستگی قرار گرفتند تهران-ایرنا- نخبگان کشور با امضای تفاهم نامه ای بین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، تحت پوشش بیمه های بازنشستگی و تکمیلی قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست ربیعی و ستاری ارایه خط اعتباری 2 هزار میلیارد ریالی (200 میلیارد تومان) را در قالب تفاهم نامه ای با بانک رفاه با هدف ارائه تسهیلات به طرح های دانش بنیان تصویب کردند.
ربیعی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت اهداف معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، گفت : در این دولت حق نداریم موفق نشویم و این اصل نه محدود به این دولت که مربوط به تمام نظام است.
وی افزود: اگر بخواهیم به روش های سنتی و یا حتی واحدهای کسب و کار قابل قبول دوران صنعتی به رقابت با دنیا بپردازیم مانند این است که با یک اتوبوس کهنه در این جاده گام برداریم و روز به روز هم بر فاصله مان با رقبا افزوده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: باید امروز همه از وضعیت موجود ناراحت باشیم و این را قبول کنیم که تنها اصلی که برای ما باقی مانده همان اصل تغییر است.
ربیعی گفت : نقطه کانونی این تغییر همین بحث دانش بنیان است و باید شرایطی فراهم کنیم که این شرکت ها در مسیر کاری خود بتوانند با استفاده از بازارهای داخلی شرایط مناسب را برای اتصال به بازارها و برندهای خارجی بیابند.
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مزیت تفاهم نامه 2 هزار میلیارد ریالی (200 میلیارد تومان) با بانک رفاه در این است که بر خلاف قوانین صندوق نوآوری و شکوفایی که شرکت ها برای دریافت این تسهیلات باید دانش بنیان باشند، در این تفاهم نامه اصراری بر دانش بنیان بودن شرکت ها وجود ندارد و صرفا کافی است طرح ، دانش بنیان باشد.
به گفته وی این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و از طریق بانک رفاه و یک کارگروه مشترک به طرح های دانش بنیان اختصاص می یابد.
وی به بیمه تکمیلی نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: این بیمه به 13 هزار عضو بنیاد ملی نخبگان تعلق می گیرد و طی آن بیمه تکمیلی کاملی بصورت رایگان برای این افراد در نظر گرفته می شود.
به گفته وی با تصویب هیات دولت ، بیمه بازنشستگی سال های تحصیل به عنوان سابقه بیمه برای نخبگان محاسبه خواهد شد.
ستاری در ادامه با بیان این که در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، این شرکت ها از معافیت مالیاتی و گمرکی برخوردار هستند، تصریح کرد در این میان این شرکت ها لزومی به استقرار در پارک فناوری ندارند و از تیرماه امسال معافیت مالیاتی برای این شرکت ها در صورتی که هنوز در لیست شرکت های دانش بنیان قرار داشته باشند ، اعمال می شود.
وی با بیان این که تاکنون 400 میلیارد ریال دولت در پارک علم و فناوری پردیس از ابتدای تاسیس سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: این پارک سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال (یک هزار میلیارد تومان) فروش داشته و بخش خصوصی نیز از ابتدای راه اندازی این پارک تاکنون 4 هزار میلیارد ریال (400 میلیارد تومان )سرمایه گذاری کرده است.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید براینکه باید این تغییر نگرش را ایجاد کنیم که پژوهش هزینه نیست بلکه منبع درآمد و تولید کار است، اظهارکرد: یکی از نگرشهای دولت در سال جدید این است که اشتغال را توسط شرکت های دانش بنیان ایجاد کند و در طبقه بندی شرکت های دانش بنیان ، شرکت های دانش بنیان نوپا را داریم که به طور عام توسط جوانان 20 تا 30 سال تشکیل خواهد شد و ما امیدواریم امسال تحول خوبی در این حوزه صورت گیرد.
بر پایه این گزارش در تفاهمنامه بیمه مازاد درمان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور ، مسوولیت تمام امور مربوط به بیمه درمان تکمیلی بیمه شدگان به عهده سازمان بیمه سلامت بوده و از طریق شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان بیمه گذار انجام خواهد شد.
موضوع این بیمه شامل جبران بخشی از هزینه های درمانی ناشی از بیماری و یا حادثه است که در تعهد بیمه گر پایه نبوده است.
اقتصام(1) ** 9123 **1561
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن