تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایتکاران ، پرچمداران حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه بندرعباس : جنایتکاران ، پرچمداران حقوق بشر خبرگزاری پانا: امام جمعه بندرعباس گفت : رفتار اتحادیه اروپا از چندین سال گذشته تاکنون نشان دهنده جنایتکار بودن این اتحادیه در برابر حقوق حقیقی بشر است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 11:17



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با طرح این پرسش که آیا واقعا اتحادیه اروپا به دنبال برقراری کامل حقوق بشر است افزود : این اتحادیه در بحث سوریه چه کرد ؟ آیا کارهایی که اتحادیه اروپا و آمریکا انجام دادند به غیر از کشتار انسانهای بی گناه و آتش افروزی در منطقه بود؟

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : اتحادیه اروپا با کارهایی که علیه ملت ایران انجام داده است نباید حتی حرفی از حقوق بشر را بر زبان بیاورد.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به چگونگی پیدایش کشور آمریکا گفت : با نگاهی گذرا به تاریخ در می یابیم که آمریکا برای تثبیت حاکمیت ظالمانه خود در منطقه آمریکای لاتین چگونه با بومیان آن منطقه رفتار کرد و چه جنایتهایی مرتکب شد ، و حال با این رفتار ، آمریکا به دروغ همچنان خود را پرچمدار حقوق بشر در جهان می داند.

امام جمعه بندرعباس افزود : در آمریکا برده داری در کلام از بین رفته است اما در عمل سیاه پوستان همچنان مظلوم ترین گروه در جامعه آمریکا و از حداقل حقوق محروم هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انرژی هسته ای گفت : دشمنی آمریکا و اتحادیه اروپا با ملت بزرگ ایران تمامی ندارد و بعد از بحث هسته ای بهانه دیگری برای دشمنی با ملت ما پیدا خواهند کرد همانگونه که همزمان با گفتگوهای ژنو رسانه های آنها زمزمه هایی در رابطه با جلوگیری از پیشرفتهای موشکی ما را مطرح کرده اند.

امام جمعه بندرعباس افزود : حضرت امام خمینی (ره) دو کار تأسیس کمیته امداد و راه اندازی حساب بانکی شماره 100 را فقط برای قشر مستضعف جامعه انجام دادند که در این بین کمیته امداد بسیار موفق عمل کرده است.

آیت الله نعیم آبادی از همه مردم خواست در حد توان خود برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه قدم بردارند زیرا 50 درصد از هزینه زندگی این قشر از جامعه را اجاره خانه در بر می گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین از مردم خواست همانگونه که در نوروز سنت حسنه صله ارحام را به جای آوردند در تمام سال این کار را ادامه دهند و از حال اقوام و آشنایان با خبر باشند.

خطیب نماز جمعه بندرعباس در ادامه بر خرد ورزی هر چه بیشتر در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود : شایسته است در رابطه با هر عملی که میخواهیم انجام دهیم ابتدا از عقل خود استفاده کنیم زیرا مبنای لطف پروردگار به انسانها بر میزان استفاده آنها از خرد و عقل خویش است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن