تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با انصراف افراد توانمند ، کشور در مسیر توسعه گام خواهد بر داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در لرستان: با انصراف افراد توانمند ، کشور در مسیر توسعه گام خواهد بر داشت خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت:با انصراف افراد توانمنداز دریافت یارانه ، کشور در مسیر توسعه و عمران گام خواهد بر داشت.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 09:47



به گزارش خبرگزاری پانا،،حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود:هدفمندی یارانه ها به منظور خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه انجام شده وباید مسیری منطقی را طی کند که دولت در این راستا نیازمند همکاری مردم است .
وی همچنین افزود:قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا بیانگر مداخله در امور داخلی ایران است چراکه خواهان آزادی فتنه گران و تاسیس دفتر در تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه آنان سعی در رواج نا امنی و نا هنجاری در ایران اسلامی هستند، اظهار داشت : مردم ایران کارنامه سیاه اتحادیه اروپا رافراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد : ملت ایران هرگز اجازه تاسیس جاسوس خانه اتحادیه اروپا در ایران را نخواهند داد و این گونه اقدامات و قطعنامه های آنان هیچگونه اعتباری نزد این مردم ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توقف عملیات اجرایی سدمعشوره در کوهدشت گفت : این طرح از مطالبات به حق مردم استان است وباید اجراشود و تعطیل بردار نیست.

وی افزود : مشکلات و موانع این طرح باید از مسیر قانونی بر داشته شود و در پیگیری های اخیر مسوولان استان ،قرار است در هفته اینده مشکلات برطرف شود و این پروژه در استان اجرا شود .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن