تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بسته های خدمات مراقبتی برای حاشیه نشینان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای بسته های خدمات مراقبتی برای حاشیه نشینان تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از اجرای بسته های خدمات مراقبت های اولیه با رویکرد بیماری های غیرواگیر در مناطق حاشیه نشین کلانشهرها و مناطق روستایی خبر داد.


دکتر «داوود مقیمی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این خدمات مراقبتی برای هشت ونیم میلیون نفر از حاشیه نشینان شهرها اجرایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این بسته های خدماتی به عواملی مانند تعذیه، ورزش و سبک زندگی توجه شده و عوامل خطر بیماری های غیرواگیر شناسایی می شوند.
رییس مرکز مدیریت توسعه شبکه بهداشت وزارت بهداشت، ادامه داد: طی روزهای آینده برای اجرای این برنامه، جلسه ای با معاونان هشت دانشگاه علوم پزشکی از جمله دانشگاه های استان های تهران و البرز، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه و هرمزگان تشکیل می شود.
مقیمی با بیان اینکه مراقبت های بهداشتی از سطح خانوارها آغاز می شود، گفت: این خدمات پس از اجرا شدن در این مناطق به کل کشور تعمیم خواهد یافت.
وی یادآور شد: 820 میلیارد تومان برای اجرای این بسته خدماتی طی یک سال در کل کشور، پیش بینی شده است.
اجتمام(4) ** 9185 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن